Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bureaublad met snelkoppelingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bureaublad met snelkoppelingen

    Op mijn bureaublad heb ik een aantal groepen per staan met een snelkoppeling. In totaal circa 80 stuks. Voor de tweede maal staan al de snelkoppeling nu weer allemaal ongesorteerd aan linkse kant van mijn bureauscherm. Het is een heel werk om deze weer allemaal per groepje on te brengen. Waarschijnlijk is dit door een Windows 10 update gekomen.
    Hoe kan ik nu nadat ik ze weer allemaal in hun eigen groepje heb ondergebracht zorgen dat ze blijven staan na een update? Of is dat niet mogelijk.

  • #2
    om te beginnen is het niet verstandig om zoveel items op het bureaublad te zetten.
    sinds mensenheugenis heeft Windows daar moeite mee en dat blijkt ook nu weer.
    je kunt die snelkoppelingen wellicht per onderwerp in mapjes plaatsen.
    als het dan weer es misgaat, dan kun je e.e.a. gemakkelijker herindelen

    Reageer


    • #3
      80 ???
      dan heb je iets nodig als DesktopOK, laatste versies zijn echter wat buggy .. uitkijken dus.
      Meen dat Microsoft ook een wat minder bekende optie heeft .. gebruikt layout.dll als ik goed herinner (zal nog eens spitten en terugkoppelen)

      Reageer


      • #4
        DesktopOK kan inderdaad instellingen opslaan en terugzetten. Ook kun je kijken naar Fences, hier kun je 'groepjes' iconen maken die altijd goed blijven staan.

        Reageer


        • #5
          Aan diegenen die op mijn vraag reageerden het volgende: Ik heb mijn vraag zelf opgelost door de snelkoppelingen onder te brengen in een map van Google Chrome waar ik mij werk.:Ik open de site en breng dit via een bladwijzer onder in de mappen die al had en eventueel maak ik een paar nieuwe. Nu kan ik mijn bureaublad schonen en de snelkoppelingen grotendeels verwijderen nadat ze zijn onder gebracht ik de mappenbalk van Google Chrome..Ik heb dus nu een tegel in het menu start van Windows 10 genaamd Google Chrome. en kan van daaruit de zaak bedienen.
          Nogmaals bedankt voor de reactie en de vraag kan worden afgesloten.

          Reageer


          • #6
            Britais, mooi dat het nu werkt. De vraag afsluiten doe je zelf: als je even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
            Alvast bedankt!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X