Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google Play Store

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google Play Store

    Wij hebben een Samsung tablet Tab 2, Android systeem.(gekregen van Delta bij het afsluiten van een speciaal contract)
    Nu krijgen wij heel vaak de melding "Google Play Store" is gestopt. Kan je wegklikken door op Oke te drukken.
    Maar dat komt nu zo vaak voor. Iemand een idee, hoe eea op te lossen?
    BVD!

  • #2
    He, dat heb ik idd ook al een tijd,met dezelfde tab, heel vervelend. Ik heb op het net naar oplossingen gezocht, maar niks heeft geholpen.
    Ik wacht mee op de gouden tip hier.

    Reageer


    • #3
      De update van Google play store verwijderen , bij applicatie beheer en is dan weer in orde.
      Een paar dagen later heb je een nieuwere update zonder fouten.

      Reageer


      • #4
        Beste hooijmar & Marie,

        Is het gelukt met de tip van RSTFUTURA?

        Reageer


        • #5
          Ja gelukt! Ik krijg die vervelende melding niet meer. Alleen nog wachten op de nieuwere update zonder fouten. RSTFUTURA, heel erg bedankt!!!!

          Reageer


          • #6
            hooijmar, als je nog even op Beste antwoord klikt wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd Alvast bedankt!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hooijmar
              Ja gelukt! Ik krijg die vervelende melding niet meer. Alleen nog wachten op de nieuwere update zonder fouten. RSTFUTURA, heel erg bedankt!!!!

              Reageer


              • #8
                Bij mij helaas niet. Er was ook geen update geweest.
                En na een andere tip die ik uitprobeerde is nu google play services verdwenen. Die moet ik dan eerst in de app store opnieuw halen, maar de google play doet het niet, dus het blijft nu een kringetje.

                Reageer


                • #9
                  Misschien vanuit een back-up terug te krijgen?
                  Het is toch een standaard app die je niet kunt verwijderen.
                  Heb het al tegen een aantal mensen gezegd van die update verwijderen , en het lukte altijd.

                  Reageer


                  • #10
                    Melding niet meer gekregen. Inmiddels is sinds gisteren Google Play Store geupdated. Versie 8.2.38 t-ALL ENZ. Dus bij ons heeft het voorstel van RSTFUTURA echt geholpen!

                    Reageer


                    • #11
                      Die app is vreemd genoeg totaal verdwenen van de TAB.
                      Ik kan er dus helemaal niks meer mee.
                      Ik ga het vanuit de backup maar proberen om het nog aan de praat te krijgen.

                      Reageer


                      • #12
                        Staat de app ook niet in de bibliotheek bij mijn apps

                        Reageer


                        • #13
                          Marie, als je in de instellingen van de tab eerst installatie vanuit onveilige bronnen aanzet, dan kun je daarna de Play Store downloaden bij apkmirror

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X