Laptop met win.7 (win 7 noodzakelijk voor werk) reageert nergens meer op. Opstarten duurt heel erg lang en daarna nog een melding dat de proefperiode van norton is verlopen (heb al jaren abbo) en dan niets meer. Laptop reageert op geen enkel commando zelfs niet op ctr,l alt delete. Opstarten in veilige modus ook niet mogelijk. Hardware probleem?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Laptop reageert niet meer
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Kan zeker geen kwaad eerst op virus/malware te scannen met opstartbare dvd of bootable usb.
Zie bijv.: http://www.thewindowsclub.com/bootab...-free-download
Start eens op met oplader zonder accu.
Zit geheugen er goed in?
Start op met de Windows 7 installatie dvd of herstel medium voor het herstellen van Windows 7 en zet systeemherstelpunt terug.
Reageer
-
[quote=fred44nl]Oorspronkelijk gepost door zeeuwOpstarten in veilige modus ook niet mogelijk. Hardware probleem?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door zeeuwVreemd is dat norton aangeeft dat de proefversie is verlopen terwijl ik al jaren een doorlopend abonnement heb zou het een software probleem zijn met een goede virusscanner?
Reageer
-
Had je misschien al het ea geprobeerd en is dit het resultaat van een onderbroken poging?
Raak je veel kwijt en wil je data redden?
Steek de hd dan in een externe behuizing en stel zo alles veilig.
Scan de hd eerst op virus als deze aan een ander apparaat hangt.
Plaats deze terug. Dan heb je misschien de mogelijk via een toetsencombinatie een image terug te zetten of opnieuw te installeren.
Mijn laptops zijn al ouder dan 5 jaar en zeer de moeite waard.
Het ligt er maar net aan wat je destijds hebt gekocht.
Reageer
-
Je schrijft 'noodzakelijk voor werk' - kun je hierbij terugvallen op de ict-afdeling van je werkgever?
Het zou kunnen dat de schijf aan het stukgaan is. Ook kan het zijn dat Windows informatie is kwijtgeraakt waardoor Norton nu denkt dat je geen licentie meer hebt. Opnieuw installeren van de laptop wil dan nog wel eens een oplossing zijn.
Reageer
-
https://support.microsoft.com/nl-be/...startup-issues
Deze kan je ook gebruiken: http://www.nldit.com/besturingssyste...l#.WZxWx-lpzDc
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer