Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

uitschakelen tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • uitschakelen tablet

    Ik heb een medion Akoya die je kunt gebruiken als laptop en tablet. Nu is er aan de tabletkant wat niet in orde. Wanneer je de tablet uitschakelt in de software werkt de laptop perfect. Dit is al eens uitgeschakeld, maar bij een bij sommige upgrades van windas 10 wordt dit weer automatisch ingeschakeld. Ik krijg dan een soort waterdruppels te zien aan de rechterkant van mijn scherm en het beeld gaat heen en weer. de muis gaat ook een eigen leven leiden. Wie kan mij vertellen hoe ik de tablet uistschakel

  • #2
    Welkom op het fourm A.J. van Eeken!

    Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ik heb dan verder ook geen ervaring met Windows 10. Wellicht dat iemand hier op het forum je verder kan helpen. Je kan ook contact opnemen met Medion via de e-mail of telefonisch. Klik daarvoor op deze link.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Het is een beetje lastig uit te leggen. De laptop kun je dubbel vouwen. Dan ligt het toetsenbord onder en gebruik je het scherm als een tablet. In de software van de laptop zit een bestand waar je met het aanvinken de tablet helemaal uitschakelt zodat je deze dan niet meer kan gebruiken. Is dus al een keer uitgeschakeld ( maar weet niet meer hoe) maar windows 10 schakelt dat in bij een bepaalde upgrade of als je windows 10 er opnieuw op zet. ( ben zelf niet zo heel bekend met deze materie, maar heb een keer gezien)

      Reageer


      • #4
        Bij alle instellingen, kies systeem daar staat tablet modus, daar kun je het instellen.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor het antwoord, maar dat is het niet. Het zit dieper in een bestand ofzo.