Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen toegang tot nieuws groepen om muziek te downloaden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen toegang tot nieuws groepen om muziek te downloaden

    goede middag klant nummer i internet abonnement verhoogd tot instap om nieuwsgroepen te hebben maar kan nog steeds geen gebruik maken van highwinds.zeekandnet.nl om muziek te downloaden zou U mij kunnen helpen om dit te kunnen installeren ik ben tot 13,45 te bereiken op nr en na 15,30 ben ik weer thuis ik hoop dat u mij kan helpen.

  • #2
    om te beginnen zou ik m'n klant- en 06-nummer niet openlijk op een forum zetten
    per wanneer zou je abonnement aangepast moeten zijn ??
    als dat per 1 febr. is, dan kun je het beste even wachten tot een moderator dit oppikt.

    Reageer


    • #3
      Ik dacht dat dit alleen bij zeelandnet zichtbaar was, dank voor je reaktie

      Reageer


      • #4
        Installeren zal je zelf moeten doen als je instap-abo incl. toegang tot HighWinds actief is.

        Heb je al een programma op het oog waarin onderstaande gegevens kunnen worden opgevoerd:
        Poort 119
        Verbindingen max 8
        Gebruikersnaam: ?????zeelandnet.nl (volledig e-mailadres van je primaire account)
        Wachtwoord: wachtwoord van dit primaire adres
        Server: highwinds.zeelandnet.nl
        Poor: 119
        Threads: 8

        Er zijn verschillende programma's.
        Uitleg, handleidingen en programma's vind je hier : http://www.binaries4all.nl/
        Bijv. Spotnet: Uitleg Spotnet: https://www.binaries4all.nl/spotnet/

        Reageer


        • #5
          ik zal nog even wachten en morgen weer proberen dank voor de in info

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X