Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

telefoonnummer op laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    De telefoon rekening van jan 2017met belspecificatie wordt bij Delta pas zichtbaar ( in Mijn Delta) in febr.

    Op die spec. zal dan ook dat nummer staan en worden de kosten van dat gesprek inzichtelijk.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      De telefoon rekening van jan 2017met belspecificatie wordt bij Delta pas zichtbaar ( in Mijn Delta) in febr.

      Op die spec. zal dan ook dat nummer staan en worden de kosten van dat gesprek inzichtelijk.


      Ja, dat begrijp ik, ik dacht alleen; misschien zijn r meerdere slachtoffers, wacht nu zenuwachtig februari af

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door catharina3
        Er is opneuw een antivirusprogamma geinstalleerd, de vraag is wat ik moet betalen......
        Ik zou maar eens snel met die computer naar een specialist gaan.

        Reageer


        • #19
          Uhm ja, wat Vulpen zegt: even langs de specialist.....

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Oorspronkelijk gepost door catharina3
            Er is opneuw een antivirusprogamma geinstalleerd, de vraag is wat ik moet betalen......
            Ik zou maar eens snel met die computer naar een specialist gaan.

            De specialist is geweest, het gaat mij om de belkosten

            Reageer


            • #21
              De computerdokter is langs gweest, niks aan de hand, nog ens een antivirusprogramma erop gezet, ik had de laptop ook meteen uitgezet, mijn probleem is dat de lijn heel lang openstond met mijn vaste telefoon, geen idee wat dat kost per minuut.
              Wel +31 nummer en melding tolvrij, maar ik ben er niet gerust op

              Reageer


              • #22
                Tja, dat is even afwachten en als er kosten zijn dan is dat heel vervelend. ZeelandNet kan hier verder niets mee qua crediteren bijvoorbeeld.

                Reageer


                • #23
                  Ja, je hebt natuurlijk gelijk, wachten tot februari maar

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door catharina3
                    Ja, je hebt natuurlijk gelijk, wachten tot februari maar

                    Wil je nog even het antwoord kiezen wat jij het meest nuttig vond?

                    Reageer


                    • #25
                      Ik zou graag meer hulp krijgen, maak me grote zorgen

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door catharina3
                        Ik zou graag meer hulp krijgen, maak me grote zorgen
                        Wat is er aan de hand, Catharina? Als je, je zorgen maakt om de laptop dan adviseer ik je om even naar een specialist te gaan hiermee.

                        Reageer


                        • #27
                          Of ben je bang voor de rekening, Catharina3?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                            Oorspronkelijk gepost door catharina3
                            Ik zou graag meer hulp krijgen, maak me grote zorgen
                            Wat is er aan de hand, Catharina? Als je, je zorgen maakt om de laptop dan adviseer ik je om even naar een specialist te gaan hiermee.

                            Reageer


                            • #29
                              Met mijn laptop is er niets aan de hand, ik maak me zorgen om de belkosten, volgens de computerdokter is het een nederlands nummer

                              Reageer


                              • #30
                                De gesprekskosten van digitale telefonie worden halverwege de volgende maand zichtbaar in MijnDELTA.
                                Heel lastig te zeggen of er daadwerkelijk kosten op staan van dit gesprek.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X