Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe stop ik meldingen van cookies accepteren ja/nee

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe stop ik meldingen van cookies accepteren ja/nee

    Gisteren moest ik mijn wachtwoord gebruiken om de laptop te kunnen openen. Nadien moet ik op de startpagina van zeelandnet
    elke keer als ik die open toestemming voor cookie geven. en om you tube te openen elke keer inloggen, hetzelfde voor de PZC enz
    wie weet raad

  • #2
    Je zou een herstelpunt terug kunnen zetten van toen alles nog ok was.

    Reageer


    • #3
      Dag rinbroeke,

      Mogelijk heb je de browser zo ingesteld dat je bij het afsluiten van de browser alle cookies / wachtwoorden etc automatisch verwijderd?
      [img]c405f8ac-6c64-41bd-97b5-c15ddf1aa8d9.png[/img]
      Dit zorgt ervoor dat je wanneer je een site opnieuw bezoekt, je de cookie melding weer krijgt.

      Reageer


      • #4
        Hoe moet dat ? ben geen deskundige gebruik internet maar als het niet werkt zit ik met de handen in mijn haar
        bedankt voor de reactie

        Reageer


        • #5
          Mogelijk heb je de browser zo ingesteld dat je bij het afsluiten van de browser alle cookies / wachtwoorden etc automatisch verwijderd?
          [img]c405f8ac-6c64-41bd-97b5-c15ddf1aa8d9.png[/img]
          Dit zorgt ervoor dat je wanneer je een site opnieuw bezoekt, je de cookie melding weer krijgt.
          Bedankt voor de reactie maar dat is niet het geval

          Reageer


          • #6
            Rinbroeke,

            Installeer Google Chrome en daarna in Chrome deze extensie die deze meldingen op de meeste sites automatisch voor je verwijdert.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                nee

                Reageer


                • #9
                  Het lijkt er op dat je browser elke keer na afsluiten al je cookies / wachtwoorden etc automatisch weggooit. Welke browser gebruik je?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe

                    Installeer Google Chrome ............
                    Dat moet toch niet nodig zijn...:@
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rinbroeke
                      Hoe moet dat ? ben geen deskundige gebruik internet maar als het niet werkt zit ik met de handen in mijn haar
                      bedankt voor de reactie

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Dat moet toch niet nodig zijn...:@
                        Rinus, ik stel een oplossing voor om de automatische 'cookiemeldingen' weg te krijgen. Dat kan vooralsnog niet met Internet Explorer omdat deze geen extensies ondersteunt.

                        Het woord 'nodig' - nee, het is niet 'nodig' om het wegklikken van die meldingen te automatiseren, je kunt ook gewoon zelf steeds de meldingen wegklikken.

                        Heb je zelf ook last van deze meldingen? Heb je een andere oplossing gevonden? Deel dat dan op dit forum

                        Reageer


                        • #13
                          In Windows 7 / Internet Explorer heb ik er geen last van. Ook nooit gehad.
                          Dus ik heb geen oplossing nodig.

                          Ik bedoelde alleen maar: Chrome installeren ZOU toch niet nodig moeten zijn.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Is je probleem inmiddels verholpen rinbroeke? Heb je iets gehad aan de tips? Of heb je een andere oplossing die je wellicht met ons wilt delen?
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Omdat verdere reactie niet meer ontvangen wordt, ga ik ervan uit dat het opgelost is.
                              Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan lezen we dat natuurlijk graag.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X