Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Graag advies bij het aanschaffen van een nieuwe laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Zelf ben ik wel fan van de nieuwe Razer laptop met 3 schermen, maar die is nog niet uit. En als ie uitkomt dan is ie niet te betalen.

[img]65d6b57c-324b-4e22-b552-a8172500a2fe.jpg[/img]

Reageer

psst TimH...laptopje kopen?

https://tweakers.net/nieuws/119873/r...rmen-zijn.html

Reageer

Heb thuis al alles van Razer, zou wel een leuk laptopje zijn. Meenemen naar LAN-party en klagen dat het niet op je bureau past.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Oorspronkelijk gepost door Vulpen
          Zo kun je je afvragen wat voor omvang je scherm moet hebben. Ikzelf ben nogal fan van een 17" full HD scherm.
          Dat geldt zeker als je ook nog eens 50+ bent.
          Hoi Vulpen, ook ik ben zeker een fan van een 17 inch scherm. Ik heb een aantal laptops bekeken.
          De HP 17-X022ND is plotsklaps niet meer leverbaar. (bij BCC) wel bij Media markt. (liever bij BCC voor het geval ik wat wil vragen) Maar na een aantal tips via het forum overstapt naar de HP 17-X032ND of de HP-X132ND. Maar hier tussen zijn natuurlijk verschillen, die ik niet goed begrijp, zoals DDR, Grafische kaart, Geheugensnelheid, Ram type. De prijs is bij beide laptops Euro 699,00. Helaas is de HP 17-X132ND niet verkrijgbaar bij BCC.
          Zoals je wellicht zult begrijpen is het voor mij nog steeds een doolhof / en moeilijk te kiezen.
          Groeten Martin

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mheijden
            Zoals je wellicht zult begrijpen is het voor mij nog steeds een doolhof / en moeilijk te kiezen.
            Groeten Martin
            Snap ik ja. Volgens mij hebben we de belangrijkste vraag nog niet gesteld, wat DOE je precies met je computer in het dagelijks leven?

Reageer

Groeten Martin
              Snap ik ja. Volgens mij hebben we de belangrijkste vraag nog niet gesteld, wat DOE je precies met je computer in het dagelijks leven?
              Hoi Vulpen, ik denk dat jij volkomen gelijk hebt, dat dit inderdaad de belangrijkste vraag is. !!!!!
              Ik doe niet heel veel op de computer. Ik surf wat, doe mijn bankzaken, schrijf een briefje, stuur wat e-mails maar download zeker geen films of grote muziek bestanden of de boekhouding.
              Ik wil met mijn computer denk z'n beetje in het midden zitten qua mogelijkheden.
              Ik had de indruk met een prijs van ongeveer Euro 500,00 a 700,00 in die richting uit te komen.

MVG Martin

Reageer

Hoi Vulpen, ik denk dat jij volkomen gelijk hebt, dat dit inderdaad de belangrijkste vraag is. !!!!!
                Ik doe niet heel veel op de computer. Ik surf wat, doe mijn bankzaken, schrijf een briefje, stuur wat e-mails maar download zeker geen films of grote muziek bestanden of de boekhouding.
                Ik wil met mijn computer denk z'n beetje in het midden zitten qua mogelijkheden.
                Ik had de indruk met een prijs van ongeveer Euro 500,00 a 700,00 in die richting uit te komen.

MVG Martin
                In dat geval hoef je je totaal geen zorgen te maken over zaken als een dedicated videokaart.

Als je graag bij de BCC koopt (omdat je dan zo af en toe eens binnen kunt lopen) zit er maar 1 ding op, naar BCC en kijken wat ze hebben. Soms doen ze nog wel eens wat van de prijs af.

Reageer

Hoi Vulpen, dank voor jouw reacties en tips. Heb jij overigens een voorkeur voor een bepaald merk ??
                  MVG Martin

Reageer

Misschien heb je aan deze uitleg nog iets: https://www.kieskeurig.nl/laptop/inf...FQQz0wodA2IF3Q

Reageer

Hoi Vulpen, dank voor jouw reacties en tips. Heb jij overigens een voorkeur voor een bepaald merk ??
                      MVG Martin
                      Hoi Martin,

Ik zweer zelf bij Asus, maar ik ben een behoorlijk veeleisende gebruiker. Jij zal met een Acer of desnoods Medion denk ik ook wel goed uit de voeten kunnen. Maar met jouw budget gaat 17" (Full HD) moeilijk worden denk ik, of je moet echt geluk hebben met een aanbieding.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Misschien heb je aan deze uitleg nog iets: https://www.kieskeurig.nl/laptop/inf...FQQz0wodA2IF3Q
                        Hoi Ptrol, ik heb even vluchtig gekeken maar ga de site even doorlopen. Bedankt voor je tip.
                        MVG Martin

Reageer

MVG Martin
                          Hoi Martin,

Ik zweer zelf bij Asus, maar ik ben een behoorlijk veeleisende gebruiker. Jij zal met een Acer of desnoods Medion denk ik ook wel goed uit de voeten kunnen. Maar met jouw budget gaat 17" (Full HD) moeilijk worden denk ik, of je moet echt geluk hebben met een aanbieding.
                          Hoi Vulpen, ja, alle waar naar zijn geld. Ik ga nu even wachten op de aktie "21% BTW weg ermee en dan bij BCC"

Dank voor alle tips. MVG Martin

Reageer

Hallo Martin,

De BTW actie is dit weekend
                            Of had je al een nieuwe laptop gekocht inmiddels?
                            Vriendelijk wil ik je vragen om het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad bij het maken van je keus.

Reageer

Mocht er nog geen keuze gemaakt zijn, dan wil ik nog even verwarring zaaien.
                              Bij BTO kan je zelf een laptop samenstellen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                                Hallo Martin,

De BTW actie is dit weekend
                                Of had je al een nieuwe laptop gekocht inmiddels?
                                Vriendelijk wil ik je vragen om het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad bij het maken van je keus.
                                Hoi Linda, inderdaad is dit weekend het BTW gebeuren bij Media Markt. Ik wilde alleen graag bij BCC kopen in Zierikzee omdat ik daar dichtbij woon en als digibeet makkelijk even binnen kan lopen bij eventuele vragen. Tevens gaan zij met de prijzen van Media Markt mee. Maar heel erg bedankt voor jouw tip ! MVG Martin

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X