Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tegels in Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tegels in Windows 10

    Bij het experimenteren met het menu start blijken ineens de tegels te zijn verdwenen. Geen nieuws meer, geen weerbericht alle tegels zijn ineens verdwenen. Wie geeft me een tip om deze weer terug te krijgen Het zal wel niet zo moeilijk zijn maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb ook al bij instellingen gekeken en geprobeerd

  • #2
    Als je het betreffende programma in de lijst met programma's die je via de windows-knop (linksonder) ziet met rechts aanklikt, kun je kiezen voor aan start vastmaken. De tegel verschijnt dan weer.

    Reageer


    • #3
      Bedankt Jos dat is gelukt, maar hoe is het mogelijk dat ineens alle tegels zijn verdwenen, zoo ook het weer, de datum, nieuws en noem maar op? Net als nieuws vind ik niet in de lijst met apps eveneens temperaturen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Britais
        Bedankt Jos dat is gelukt, maar hoe is het mogelijk dat ineens alle tegels zijn verdwenen, zoo ook het weer, de datum, nieuws en noem maar op? Net als nieuws vind ik niet in de lijst met apps eveneens temperaturen.
        Ik hoop dat er nog iemand reageert hoe dit kan komen en me aangeeft hoe ik het complete standaard tegelplateau weer terug kan krijgen idem met de door mijn genoemd weer,tijd,nieuws en andere tegels?

        Reageer


        • #5
          Britais, misschien heb je een register-cleaner (opschoonprogramma) gebruikt? Dat soort programma's is af te raden.

          Er is een Engelstalige uitleg van hoe je de standaardinstellingen terug kunt proberen te krijgen. Dit is echter wel even wat werk.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Als je het betreffende programma in de lijst met programma's die je via de windows-knop (linksonder) ziet met rechts aanklikt, kun je kiezen voor aan start vastmaken. De tegel verschijnt dan weer.
                Ja Jos, dat heb ik gevonden, maar het blijkt dat ook mijn Windows Mail en het MSN Nieuws niet meer in die lijst voorkomen. Het is dus foute boel.

                Reageer


                • #9
                  Toch niet in Tablet modus ingesteld?
                  Zie: https://answers.microsoft.com/nl-nl/...2ed70d1?auth=1

                  Reageer


                  • #10
                    Is het nog gelukt om alle tegels terug te krijgen Britais?
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Er blijkt een pagina te bestaan voor het oplossen van problemen aan het Windows 10 Start Menu.

                      Ik zou zeker stap 3 eens proberen (opslaan en dan openen, lees uitvoeren) kost weinig moeite misschien helpt het.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X