Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Scriptfout in IE hoe kom ik er vanaf?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Scriptfout in IE hoe kom ik er vanaf?

    Heeft iemand misschien een idee hoe ik die vervelende, irritante rotmelding kan verwijderen ?
    Ik word er gek van, Excuus als deze vraag al eerder gesteld is.
    Met vriendelijke groet,
    Cees Schouten

  • #2
    Welke browser gebruik je?
    In IE kan je dat bijv. uitzetten via: Extra, Internet Opties, Geavanceerd ( foutopsporing in scripts uitschakelen).

    Of click even op Geavanceerde Instellingen herstellen en IE herstarten.

    Reageer


    • #3
      Beste Ptrol,
      Ik gebruik IE. Heb de 2 foutopsporingen aangevinkt maar het helpt niets.
      Is het niet beter: IE de prullenmand in en Google nemen?
      Het zal dan jammer zijn van m'n favorieten die ik weer moet instellen.

      Reageer


      • #4
        Heb je het behalve aangevinkt ook wel opgeslagen ( toepassen en op ok clicken) en daarna IE gesloten en opnieuw geopend?

        Anders op Geavanceerde Instellingen herstellen clicken en opnieuw IE sluiten en weer openen.

        Ik gebruik nog altijd IE11 met veel plezier hoor.
        Als het scriptfouts zijn, krijg je ze op deze 2 manieren gewoon weg.
        Alleen hiervoor Google installeren, is echt niet nodig.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Cees
          Is het niet beter: IE de prullenmand in en Google nemen?
          Hier ben ik sowieso een voorstander van.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TimH
            Hier ben ik sowieso een voorstander van.
            Maar daar zal je ongetwijfeld andere redenen voor hebben, dan scriptfouts.


            Overigens kan je je favorieten bij de installatie van een andere browser importeren.
            Dus dat hoeft geen argument te zijn om niet over te stappen naar een andere browser, Cees.

            Reageer


            • #7
              Ben persoonlijk begonnen met Chrome omdat ik het zo fijn vond dat de taakbalk zo klein en minimalistisch is, vervolgens blijven hangen. Over goede argumenten gesproken.

              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Overigens kan je je favorieten bij de installatie van een andere browser importeren.
              Dus dat hoeft geen argument te zijn om niet over te stappen naar een andere browser, Cees.
              Persoonlijk vind ik Chrome fijner met betrekking tot onthouden van favorieten, wachtwoorden en dat soort zaken.

              Reageer


              • #8
                Ervaar bij vooral oudere pc-gebruikers, dat ze best veel moeite hebben te wennen aan een andere browser. Ze zijn zo gewend aan de opbouw van het Menu.
                Als het even kan blijven ze graag IE trouw.

                Je ziet dat natuurlijk ook met Win10 t.o.v. Win7.

                Maar gelukkig is er volop keus!

                Reageer


                • #9
                  Hallo ik ben Corina,
                  Ik heb ook extreem veel last van scriptfouten op mijn laptop. De windows adviezen heb ik al geprobeerd. De vinkjes heb ik ook al gedaan. Ik ben van Windows 7 naar 10 gegaan. Ik heb de nieuwste Internet explorer er op gezet.
                  Mijn desktop computer heb ik vorig weekend terug gezet naar fabrieksinstellingen omdat het daar ook onwerkbaar geworden was.
                  Een andere laptop die ook niet meer stabiel was is recent vervangen en de explorer die daar op staat gaat gelukkig nog steeds goed.
                  Maar goed ik werk op de lap top en de desktop op afstand op een citrix en die werken onder Internet explorer. Dus in principe moet ik het daar ook mee doen. Ik heb heel even voor andere werkzaamheden onder Google chrome gewerkt en ik wordt gek van dat geswitch in manieren van werken. Dus mijn voorkeur gaat sowieso uit naar IE.
                  Maar ondertussen wordt ik ook wel gek van de scriptfouten vooral op de laptop waar ik het meest op werk dus.
                  Wie heeft er nog tips zonder dat ik weer uuuuuren bezig ben of het me te ingewikkeld wordt?

                  Reageer


                  • #10
                    Corina, kijk eens hier: https://forum.zeelandnet.nl/internet...sciptfout-3806

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        IE eens repareren, heb je dat al gedaan?

                        Zie deze uitleg over Internet Explorer herstellen:
                        https://www.schoonepc.nl/optim/reset...ra-safari.html

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door corinavandervelden
                          op allerlei andere plaatsen moet ik gewoon met Internet explorer verder dus continue switchen en dat vind ik rottig.
                          Misschien eens praten met de ICT afdeling van het bedrijf waarvoor je Citrix gebruikt?
                          Het hoort te werken met iedere browser, die zich aan de W3C standaard houdt.

                          Reageer


                          • #14
                            In ieder geval vast heel hartelijk dank voor het meedenken.
                            Voor wat betreft internet explorer herstellen.
                            Ik heb zo'n anderhalve maand geleden ge-upgrade naar Internet explorer 11.
                            Ook heb ik al een paar keer IE terug gezet naar standaard waarden: in Explorer - onder extra - geavanceerd - explorer terug gezet naar standaard waarden. De historie heb ik ook al een aantal x opgeschoond.
                            Ik ga zeker, op korte termijn nog eens kijken wat geadviseerd wordt onder de koppeling van schoonepc.
                            Misschien zie ik iets over het hoofd.
                            Ik heb het deze week nog even heel erg druk maar zal het zeker tussendoor even proberen.
                            Dan voor wat betreft de Citrix van mijn werkgever.
                            Zoals ik begrepen heb zijn ze daar momenteel bezig met overgaan naar nieuwe versies van reeds in gebruik zijnde programmatuur en nieuwe Citrixen (apparatuur). Sorry ik besef dat ik onduidelijk ben maar voor mij is ook het ook echt onduidelijk in hoeverre er daar veranderingen te verwachten zijn en welke programmatuur we zullen gaan krijgen. Het enige dat ik weet is dat ik in moet blijven loggen op een Citrix. Ik heb recent ook problemen gehad met de aansturing van mijn lokale prive computer vanaf de citrix. Toen hebben we ook besloten om niet te ver te gaan zoeken omdat als alles onder "het nieuwe draait" de nu bestaande probleempjes misschien wel automatisch opgelost zijn. En dan is het zonde van alle energie en tijd die we er in gestoken hebben.
                            Die man heeft het momenteel dus hartstikke druk en ik wil hem op dit moment dan ook niet lastig gaan vallen met de vraag waarom ik perse Internet explorer moet gebruiken. Ook zullen de verschillen in versies in programmatuur prive en werk na die uitrol ook meer op elkaar aan gaan sluiten, vermoed ik. Dus dat houd ik nog even in t achtehoofd.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door corinavandervelden
                              Ook zullen de verschillen in versies in programmatuur prive en werk na die uitrol ook meer op elkaar aan gaan sluiten, vermoed ik. Dus dat houd ik nog even in t achtehoofd.
                              Op zich wel leuk, dan mogen ze ook de licentie kosten betalen, wanneer dit problemen geeft met jouw versie

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X