Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnetpagina

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnetpagina

    Sinds gisteren wordt Zeelandnet weer aan gegeven als een onveilige site.Hebben meerdere mensen hier last van?

    Mvg Marijke Catsman.

  • #2
    Hallo acatsman,

    Maak je gebruikt van Norton?
    Sinds gister zijn er problemen ontdekt met deze virusscanner. We weten de aanleiding van het probleem en er is een verzoek ingediend bij Norton. Het probleem wordt zo snel mogelijk opgelost!

    Reageer


    • #3
      Wel goed dat ook acatsman reageert maar hieruit blijkt ook weer dat die reeds in behandeling zijnde onderwerpen niet gemakkelijk gevonden en gelezen worden op het forum. Er zou een lijst gemaakt moeten worden met de laatste tien onderwerpen waaruit men kan lezen en opmerken dat die onderwerpen al aan de orde zijn zoals storingen of in dit geval Norton. Of de lijst: "Weet je het antwoord" langer maken. Ook ik heb moeite om uit te zoeken of dit of die onderwerp al eerder aan de orde is geweest of nog loopt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Wel goed dat ook acatsman reageert maar hieruit blijkt ook weer dat die reeds in behandeling zijnde onderwerpen niet gemakkelijk gevonden en gelezen worden op het forum. Er zou een lijst gemaakt moeten worden met de laatste tien onderwerpen waaruit men kan lezen en opmerken dat die onderwerpen al aan de orde zijn zoals storingen of in dit geval Norton. Of de lijst: "Weet je het antwoord" langer maken. Ook ik heb moeite om uit te zoeken of dit of die onderwerp al eerder aan de orde is geweest of nog loopt.
        Dat is een goede tip hillebregt. Ik ga deze zeker aandragen! Bedankt voor je bijdrage

        Reageer


        • #5
          Nu net nog steeds, kan ik het negeren......

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door maaikewim
            Nu net nog steeds, kan ik het negeren......
            Ja, je kunt het negeren. Het probleem is opgelost en op we zouden op korte termijn weer zonder waarschuwing zichtbaar moeten zijn. Je kan gewoon de inhoud van de pagina weergeven als je een melding van Norton krijgt.

            Reageer


            • #7
              :@:@
              Ik krijg nog steeds een melding van Norton van onveilige site.

              Oorspronkelijk gepost door Sandra_
              Oorspronkelijk gepost door maaikewim
              Nu net nog steeds, kan ik het negeren......
              Ja, je kunt het negeren. Het probleem is opgelost en op we zouden op korte termijn weer zonder waarschuwing zichtbaar moeten zijn. Je kan gewoon de inhoud van de pagina weergeven als je een melding van Norton krijgt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wiljola
                :@:@
                Ik krijg nog steeds een melding van Norton van onveilige site.

                Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                Oorspronkelijk gepost door maaikewim
                Nu net nog steeds, kan ik het negeren......
                Ja, je kunt het negeren. Het probleem is opgelost en op we zouden op korte termijn weer zonder waarschuwing zichtbaar moeten zijn. Je kan gewoon de inhoud van de pagina weergeven als je een melding van Norton krijgt.
                Uhm.. Ja, dat geeft ik aan....
                Het gaat vanzelf weg. Het is bij Norton niet met een klik op de knop op te lossen. Ik wil je vragen om geduld, het probleem is namelijk al opgelost.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X