Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mobiele telefoon in combinatie met Mac

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mobiele telefoon in combinatie met Mac

    Mijn vraag heeft niet direct een verbinding met Delta maar volgens mij hoeft dat ook niet echt.

    Na twee jaar loopt mijn mobiele telefonie abonnement af. Thuis heb ik alles van Apple, zo heb ik ook een Iphone. De Iphone 7 spreekt me niet echt aan. Misschien wil ik wel eens wat anders proberen.

    Zijn er hier Apple gebruikers die een andere telefoon hebben dan de Iphone? Wat zijn jullie ervaringen en hoe makkelijk gaat een Mac om met de telefoon?

  • #2
    Ik had een Macbook Pro met een Samsung Note 3. Ik gebruikte Samsung Kies op mijn mac om een backup te maken van mijn telefoon via USB en dat ging goed.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hi Dock16,

        Welkom op het forum!

        Misschien ook eens Sony onderzoeken? Mensen beperken zich in mijn omgeving helaas vaak tot Samsung als alternatief.
        Mooi high-end toestel is laatst uigebracht: Xperia XZ.
        Snelle processor, super camera (als je dit belangrijk vindt).

        Verder ben ik zelf geen Apple gebruiker.

        Reageer


        • #5
          Het gemak van alles onderling Apple is mij veel waard, maar een dure iPhone 7 doet mij ook niks. Waarom niet de iPhone SE? Zelfde specs als de iPhone6 , dus ook betere camera en net zo snel qua processor, maar veel minder prijzig als de iPhone7. En ook nog eens handzamer dan de 7.
          Het onderling delen tussen alle Apples krijg je nooit zo makkelijk met een Sony of Samsung ertussen.
          Foto's, notities, agenda, herinneringen, contacten, enz.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X