Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds??

    sinds een paar maanden kan ik niet meer downloaden via grabit, nogmaals ingevulde gegevens bekeken voor highwinds zoals poort 119, doch gegevens zijn het laatste jaar niet verandert. Wel zie ik na een tijdje connection error 10060 in 1 van de regels beneden in grabit.
    heb meerdere pc`s in gebruik en op alle dezelfde connection error.
    Heeft iemand raad?

  • #2
    Welkom op het forum Luc

    10060 is Connection timed out. Heb je misschien een firewall die uitgaande verbindingen blokkeert? Of een filter ingesteld op je abonnement?

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie GoeRoe.
      Inderdaad dit verwijst naar een connection timed out.
      Tijdelijk uitschakelen van de firewall, brengt geen oplossing (met meerdere pc's getest), voor zover staat de router nog altijd ingesteld als tijdens de wisseling dit voorjaar ( febr.)
      Abonnement is nog altijd hetzelfde (Alles-in-1 Super 2 jaar) en heb hier geen aanvragen naar toe gericht om enige filters e.d. te plaatsen.

      Reageer


      • #4
        GoeRoe,

        Firewall in het modem eens bekeken en vergeleken met de instellingen die ik heb opgeschreven begin dit jaar, hierbij viel mij op dat de SPI Firewall Protection op high stond, deze aangevinkt op low, heb nu weer verbinding met de highwinds server :8

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X