Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met meerdere ps4 systemen op 1 netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met meerdere ps4 systemen op 1 netwerk

    Hallo, ik ondervind een verbindingsprobleem met een ps4 systeem. De situatie: Er zijn 2 ps4 systemen aangesloten op de router/modem. de ene is draadloos verbonden met de router en de andere is via LAN verbonden. De ps4 die draadloos is verbonden heeft een open NAT type en de met LAN verbonden ps4 heeft een strict NAT type.
    Ik heb al rondgekeken op verschillende fora en heb ook de klantenservice van DELTA gebeld. de klantenservice vertelde mij dat de router/modem gewoon goed stond ingesteld en dat ik dus niet hoefde te port forwarden, zoals wel op de fora staat aangegeven.

    Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen met het veranderen van het NAT type van de met LAN verbonden ps4.

    bedankt alvast.

  • #2
    Hallo Hodor en welkom op het forum!

    Kijk voor een handleiding voor jouw modem op www.DELTA.nl/WiFi.
    Inloggen op het modem gaat via http://192.168.11.1/ en vervolgens jouw inloggegevens. Mochten deze ongewijzigd zijn dan is de inlognaam 'beheer' en het wachtwoord 'zeelandnet'.

    Voor port forwarding kan je kijken bij het kopje Applications & Gaming als je bent ingelogd op het modem. Kijk even op de playstation-fora voor de juiste poortnummers.

    Kan je laten weten of het met deze informatie lukt?

    [img]e6d126f7-f158-450c-985a-4a6311044883.png[/img]

    Reageer


    • #3
      Dit misschien ?

      Reageer


      • #4
        Hallo Hordor,

        Is door het antwoord van Tim of Mapje gelukt om het probleem op te lossen?
        Wil je laten weten wat voor jou de oplossing is?

        Reageer


        • #5
          Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit het probleem verholpen is.
          Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X