Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App NLziet geeft foutmelding bij het inloggen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App NLziet geeft foutmelding bij het inloggen.

    De App van NLziet geeft bij het inloggen een foutmelding "Er is een fout opgetreden. Sluit de applicatie en probeer het nog eens. Sluiten."
    Na soms 6 of 7 keer inloggen lukt het wel eens. Tijdens het afspelen van uitzending gemist stopt hij tussentijds ook wel eens met dezelfde foutmelding. Via NLziet heb ik al alles geprobeerd maar wij komen er niet uit. Mijn TV is een Samsung Type UE65HU8500L.
    Mijn TV is met een ethernet kabel verbonden met de router.

  • #2
    Beste dvangorsel,

    Welkom op het forum

    Vervelend dat de app van NLziet het niet doet.
    Ik denk echter dat het niets met de DELTA TV app te maken heeft. Misschien heeft iemand hier ervaring met NLziet, anders denk ik dat je elders beter geholpen wordt

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hi dvangorsel,

        We zijn inmiddels een paar weken verder. Is het probleem al verholpen?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          Hi dvangorsel,

          We zijn inmiddels een paar weken verder. Is het probleem al verholpen?
          Hallo Linda,
          Het is nog steeds niet opgelost ik kijk nu via NPO digitaal en ook via mijn IPad met Chromecast naar NL-ziet en dat
          werkt prima. Samsung heeft er alles aangedaan het hele systeem gereset en de app gereset maar deze komen er ook niet uit. Voorzover ik weet zou Samsung de maker van de app benaderen en ook NLziet zou dit doen en dat is inmiddels weer een paar weken geleden maar het werkt nog steeds niet. Ik heb de app er een paar keer uitgegooid en opnieuw gedownload maar nog steeds dezelfde foutmelding.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X