Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 start nog maar half op en geeft problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Het is te hopen dat je kozen hebt voor systeem herstel met behoud van bestanden
    (dus niet alles verwijderen).

    Dan zou je ze nog hier kunnen vinden :

    Windows Live Mail

    Windows Live Mail (onderdeel van de Windows Essentials) slaat de database met e-mailberichten,
    agenda en RSS-feeds standaard op in de map C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Wi ndows Live Mail

    Voorbeeld : C:\Gebruikers\Ries\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

    en de contactpersonen in de map C:\Gebruikers\ inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts

    Voorbeeld : C:\Gebruikers\Ries\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts



    Wanneer je Windows Live mail opnieuw installeert (wel onder de dezelfde gebruikersnaam als vroeger!) dan heb je grote kans dat deze automatisch weer worden opgepakt.

    Het zal nu waarschijnlijk daar te laat voor zien maar maak altijd regelmatig een mail backup en een Windows 10 backup op een externe usb schijf.

    Reageer


    • #17
      Natuurlijk te laat, maar als mail back-up oplossing zou je ook nog eventueel
      deze (in de toekomst) kunnen gebruiken.

      Reageer


      • #18
        Hoi Mapje en anderen, bedankt voor jullie hulp. Ik heb inmiddels Windows 10 er schoon op laten zetten. De computerman vond de oude mail ook niet terug dus die zijn waarschijnlijk bij de eerste poging Windows 10 te her installeren kwijt geraakt. Het ging ook allemaal niet zoals het hoort. Ben nu bezig alles wat ik ik kwijt ben weer terug te halen of opnieuw te installeren.

        Reageer


        • #19
          Ries, als je je e-mail account instelt als IMAP account in plaats van als POP3-account, dan blijft de e-mail op de server staan. Ook als je pc crasht

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X