Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding hotmailaccount berichten kunnen niet verzonden of ontvangen worden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding hotmailaccount berichten kunnen niet verzonden of ontvangen worden

    Steeds een fout melding schijnt bij DELTA server te zitten helpVoor het account Hotmail (jandan62) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

    Serverfout: 3219
    Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
    Windows Live Mail-fout-id: 0x8DE00005

  • #2
    Hallo jandan,

    Een mogelijke oplossing voor dit probleem kun je hier vinden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo jandan,

      Een mogelijke oplossing voor dit probleem kun je hier vinden.
      Hallo Sheena wat ik allemaal zie het duizelt me , ben volkomen digi beet Maar ik weet wel ze veranderen alles en het is KASSA of voor Delta of Microsoft

      Reageer


      • #4
        Ik vermoed dat het gewoon weer deze oorzaak is.

        Dit zijn de Outlook.com IMAP instellingen.

        Helaas kent Windows Live Mail 2012 geen TLS instelling (alleen SSL) ik kreeg het zelf in ieder geval niet voor elkaar om op deze wijze Hotmail te versturen.

        Alleen Outlook kent deze instelling en dan werkt het uiteraard wel, met een andere e-mail client zoals Thunderbird dus ook.

        Reageer


        • #5
          Waarschijnlijk is je Hotmail account overgezet naar het nieuwe Outlook platform van Microsoft, hierdoor kan je met Windows Live Mail geen mails meer ophalen en krijg je dus die foutmelding.
          Voor meer info zie: https://support.office.com/nl-nl/art...rs=nl-NL&ad=NL

          Kortom: Windows Live Mail is een verouderd programma dat niet meer ondersteund wordt door Microsoft en ook geen updates meer krijgt.

          Indien je Windows 8.1 of 10 hebt kan je de Mail app gebruiken, of anders je mail checken via je browser op www.outlook.com

          Reageer


          • #6
            Allemaal bedankt voor de goed bedoelde adviezen , van alles geprobeerd maar voor mij houd het op.
            De fout zit gewoon bij DELTA server (dit staat duidelijk in de fout melding ) dus hoe moet ik het dan oplossen????

            Reageer


            • #7
              Hoe kom je er bij dat het fout gaat bij een DELTA server? Voor de duidelijkheid dit gaat toch om een Hotmail adres? De foutmelding geeft alleen aan dat je mails niet meer via die server zijn op te halen. En dit is geen DELTA server maar van Microsoft aangezien Hotmail/Outlook een Microsoft dienst is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jandan
                Allemaal bedankt voor de goed bedoelde adviezen , van alles geprobeerd maar voor mij houd het op.
                De fout zit gewoon bij DELTA server (dit staat duidelijk in de fout melding ) dus hoe moet ik het dan oplossen????
                De problemen die je hebt, zijn een gevolg van een wijziging door Microsoft en niet door Delta. Wat je kunt doen wordt (door de linkjes in de antwoorden te volgen) uitgelegd. Als je die uitleg niet snapt, zou ik iemand zoeken die het wel snapt en je wil helpen. Blijven wijzen naar Delta gaat je probleem niet oplossen!

                Reageer


                • #9
                  Nee Jan dat zie jij verkeerd, Delta staat hierin niet als Delta maar als mail synchronisatie protocol wat Microsoft tot 30 juni voor Outlook.com (Hotmail,Live,MSN,Outlook) heeft gebruikt.

                  Je kunt dus vervolgens wachten tot de dag dat pasen en pinksteren samen vallen, maar mail zul je op deze wijze niet meer verstuurd krijgen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door jandan
                    Allemaal bedankt voor de goed bedoelde adviezen , van alles geprobeerd maar voor mij houd het op.
                    De fout zit gewoon bij DELTA server (dit staat duidelijk in de fout melding ) dus hoe moet ik het dan oplossen????
                    Toch lollig dat de digibeten wel altijd meteen door hebben dat het "de schuld is van Delta".

                    Reageer


                    • #11
                      Aanvulling achteraf:

                      Het enigste waar je nog op moet letten bij Thunderbird icm Outlook.com is dat je het vinkje weghaalt bij : , anders laat hij alle verzonden mail dus dubbel zien onder de map verzonden items.


                      Configuratie voor Outlook.com, ZeelandNet en Gmail vindt automatisch plaats.

                      Voor Gmail is verder nog apart toestemming noodzakelijk, klik op : Toestaan.

                      Reageer


                      • #12
                        Een omweg om een Hotmail/outlook/live account alsnog werkend te krijgen is door de server instellingen handmatig in te voeren.
                        Sinds vandaag werkte het voor mij ook niet meer.

                        En aangezien ik Windows live mail fijner vind dan outlook heb ik even gezocht en de oplossing gevonden.


                        http://www.firetrust.com/products/ma..._SMTP_Settings

                        [img]056adba5-8fd9-496d-b312-54574885bb60.png[/img]
                        [img]9d09d866-a11e-4b15-b601-22dcc5da1276.png[/img]
                        [img]bea42225-2ff0-474c-9d41-101e32a81179.png[/img]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ricky
                          Een omweg om een Hotmail/outlook/live account alsnog werkend te krijgen is door de server instellingen handmatig in te voeren.
                          Sinds vandaag werkte het voor mij ook niet meer.

                          En aangezien ik Windows live mail fijner vind dan outlook heb ik even gezocht en de oplossing gevonden.
                          Ja dat ben ik ook tegen gekomen, ik zou zeggen probeer eens een mailtje met een bijlage te versturen, een paar foto's ofzo en kijk dan nogmaal eens of dat alles (herhaaldelijk) nog goed blijft gaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Mapje

                            Ik zou zeggen probeer eens een mailtje met een bijlage te versturen, een paar foto's ofzo en kijk dan nogmaal eens of dat alles (herhaaldelijk) nog goed blijft gaan.
                            Zojuist voor de zekerheid nog een paar test mailtjes gedaan en deze komen gewoon aan.
                            edit1(update)
                            blijkt inderdaad iets fout te gaan als ik naar mijn gmail account iets probeer te sturen
                            maar naar mijn domein werkt wel.
                            edit2(update)
                            Dus nu werkt het wel naar verschillende accounts te mailen met bijlagen.
                            Dit door de uitgaande server aan te passen naar
                            Uitgaande e-mail: smtp.live.com
                            Uitgaande poort: 587.
                            http://www.emailinstelling.nl/outloo...ail-instellen/

                            [img]e62dc8db-3a3c-4c5d-95ae-94977c2db376.png[/img]

                            Reageer


                            • #15
                              Knap, je hebt het gat gevonden zolang smtp.live.com in de lucht blijft dan.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X