Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een update van een Intel driver mislukt steeds

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Een update van een Intel driver mislukt steeds

    heb al 10x een mislukte update wie weet raad, betreft update; intel coporation driver update for intel(r) Graphics
    fout code 80070103,ik weet niet wat dit is maar er staat dat het een belangrijke opdate is .
    ik heb windows 8.1

  • #2
    Heb je het al een keer geprobeerd via de site zelf in plaats via windows?
    https://downloadcenter.intel.com/dow...7-8-8-1-64-bit

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door vonnie
      heb al 10x een mislukte update wie weet raad, betreft update; intel coporation driver update for intel(r) Graphics
      fout code 80070103,ik weet niet wat dit is maar er staat dat het een belangrijke opdate is .
      ik heb windows 8.1
      Kik hier eens.
      http://www.startpagina.nl/v/computer...indows-updates

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door adje
        Oorspronkelijk gepost door vonnie
        heb al 10x een mislukte update wie weet raad, betreft update; intel coporation driver update for intel(r) Graphics
        fout code 80070103,ik weet niet wat dit is maar er staat dat het een belangrijke opdate is .
        ik heb windows 8.1
        het blijkt een stuurprogamma te zijn voor een grafische adapter heb ik die eigenlijk wel nodig ?

        Kik hier eens.
        http://www.startpagina.nl/v/computer...indows-updates

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door vonnie
          het blijkt een stuurprogamma te zijn voor een grafische adapter heb ik die eigenlijk wel nodig ?
          het komt nogal eens voor, dat een stukje software ge-update wordt, vanwege een klein probleempje, waar lang niet iedereen last van heeft.
          als jij geen problemen hebt met de video weergave, dan zou ik die update (voorlopig) gewoon overslaan.
          moet je wel onthouden, dat je een update hebt verborgen, voor het geval je toch ergens tegen aan loopt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door vonnie
            het blijkt een stuurprogamma te zijn voor een grafische adapter heb ik die eigenlijk wel nodig ?
            het komt nogal eens voor, dat een stukje software ge-update wordt, vanwege een klein probleempje, waar lang niet iedereen last van heeft.
            als jij geen problemen hebt met de video weergave, dan zou ik die update (voorlopig) gewoon overslaan.
            moet je wel onthouden, dat je een update hebt verborgen, voor het geval je toch ergens tegen aan loopt.
            ik heb nu de probleem oplosser voor windows gebruikt en nu staat er dat de updates automaties worden geinstaleerd
            ook staat er bij (opdates geinstalleerd ) nooit , hopelijk gaat alles nu zoals het hoort vonnie

            Reageer


            • #7
              vonnie, wil je nog even kiezen voor beste antwoord?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                @Vonnie, wil je nog even kiezen voor beste antwoord?
                Wil ik best doen, veel goede reacties gekregen ,maar heb het eigenlijk zelf opgelost met de probleem oplosser v windows

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door vonnie
                  Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                  @Vonnie, wil je nog even kiezen voor beste antwoord?
                  Wil ik best doen, veel goede reacties gekregen ,maar heb het eigenlijk zelf opgelost met de probleem oplosser v windows
                  nu ik dacht dat alles in orde was heb ik weer het zelfde probleem ik zal hulp moeten vragen aan iemand die ik ken want zo kom ik er niet uit bedankt voor alle reacties vonnie

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X