Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IP cam achter zeelandnet modem zetten en van buiten benaderen, hoe instellen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IP cam achter zeelandnet modem zetten en van buiten benaderen, hoe instellen?

    Voorheen zat ik bij kpn en had ik een vast ip adres en was het forwarden van de cam eenvoudig ,maar hier via zeelandnet krijg ik het niet voor elkaar. kan iemand een tip van de sluier oplichten hierover.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door evilone
    Voorheen zat ik bij kpn en had ik een vast ip adres en was het forwarden van de cam eenvoudig ,maar hier via zeelandnet krijg ik het niet voor elkaar. kan iemand een tip van de sluier oplichten hierover.
    Je zou eventueel aan drie punten kunnen denken :


    - Een zakelijk internet abonnement nemen (dan heb je net als bij KPN een vast ip-adres).
    - De DDNS service (standaard uit) aanzetten.
    - De ZeelandNet router (epc3925/3940) in Bridge zetten en dan een eigen router aansluiten hiermee kun je net zoveel knutselen als je zelf wilt.

    Reageer


    • #3
      Beste evilone,

      Welkom op het forum.
      Ik denk zelf al snel "don't be evil" dus zal je van een antwoord voorzien

      Ik ken ook iemand die in het modem de poorten van de camera instelt via ip-forwarding, en daarna via watismijnip.nl kijkt welk ip-adres er in gebruik is.
      Als je dat in de app van je camera invult dan maakt hij gewoon verbinding.
      Om deze stap over te slaan heb je inderdaad 'dynamic DNS' nodig. Maar het ip-adres van je modem verandert zelden, dus misschien is dit voor jou ook werkbaar?

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de feedback , probleem opgelost ,THANKS

        Reageer


        • #5
          Hoi evilone,

          Goed om te horen dat het is opgelost. Wil je het beste antwoord aanklikken?
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            thanks

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X