Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Laatste kans voor gratis Windows 10 upgrade. Doen of niet?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Lijkt ook enorm betrouwbaar.....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      En mocht je te laat zijn en toch nog willen upgraden: het kan nog.
      Naast de tip van GoeRoe schijnt er nog een methode te bestaan om nu nog een gratis
      Windows 10 upgrade te krijgen, voor zij die als nog (aandurven) een poging willen wagen.

      Reageer


      • #18
        [Ik heb vandaag nog twee laptops ge upgrade naar win 10 nog steeds gratis. er is een foefje voor ik had mijn computer van win 7 naar win 10 ge upgrade. op mijn computer staat een mapje genaamd Windows10Upgrade in dat mapje zit een bestandje Windows10UpgraderApp daar op klikken en je haald als nog de gratis update binnen

        quote=Mapje]
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        En mocht je te laat zijn en toch nog willen upgraden: het kan nog.
        Naast de tip van GoeRoe schijnt er nog een methode te bestaan om nu nog een gratis
        Windows 10 upgrade te krijgen, voor zij die als nog (aandurven) een poging willen wagen.[/quote]

        Reageer


        • #19
          Ja, de Upgrade Assistant is bij Microsoft te downloaden.

          Reageer


          • #20
            probleem van Windows 10 is slechte updates, 1e keer werkte Incredmail ineens niet meer, bleek door een update te komen, later ineens geen verbinding meer met de de wifi printer, na een week of 2 wachten ineens weer geen probleem. Ik heb het idee dat de updates niet goed meer getest worden voor ze uitgerold worden. Jammer, verder ziet het er wel mooi uit, maar ik blijf toch op mijn windows 7 werken (dual boot).

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X