Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Laatste kans voor gratis Windows 10 upgrade. Doen of niet?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Laatste kans voor gratis Windows 10 upgrade. Doen of niet?

    Nog tot vrijdag is de upgrade naar Windows 10 gratis, daarna kost dat ruim 100 euro. Draai je al Windows 10, of ga je op de valreep upgraden? Laat je horen in de poll!

    Lees het artikel op BRIGHT.nl over Windows 10

    Overigens kun je binnen een maand na de upgrade terug naar de vorige Windows-installatie. Je hebt daarmee wel een licentie voor Windows 10 gekregen, zodat je later eventueel alsnog zou kunnen upgraden.

  • #2
    Ik draai op zowel m'n vaste PC als m'n laptop tot volle tevredenheid op Windows 10. Ik zou echt niet meer terug willen naar 7. Ik heb zelfs een andere PC in elkaar gezet en de SSD overgezet van het vorige systeem. Normaal gesproken werkte zoiets nooit (je moest altijd je systeem opnieuw installeren) maar tot mijn grote verbazing deed Windows wat updates en bootte m'n splinternieuwe Skylake systeem gewoon alsof het nooit anders had gedaan. Heb dus niets opnieuw hoeven installeren en dat scheelt dus gewoon 2 dagen werk. Dus, petje af voor Microsoft deze keer.

    Reageer


    • #3
      Ik ben net met poging nummer 4 bezig , om windows 10 erop te krijgen.
      mocht het nu weer niet lukken dan zal ik genoegen nemen met windows 7.
      En die doet het ook al bijna niet meer pagina's blijven hangen.
      bij het opstarten blijft het rommelen ,pas na 3 kwartier kan ik met moeite op het internet komen.
      En dan gaat het tergend langzaam, zo langzaam dat ik af en toe denk.,,,,,
      laat maar. ik ga wel offline

      Reageer


      • #4
        Ik zie geen reden om over te stappen naar Windows 10. Windows 7 draait als een zonnetje, dus waarom 'upgraden'?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Helemaal met je eens, MatthijsL.
            Bovendien beveiligingsupdates levert MS voor W7 SP1 tot 2020 en voor Windows 8.1 tot 2023.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Ik zie geen reden om over te stappen naar Windows 10. Windows 7 draait als een zonnetje, dus waarom 'upgraden'?
              Als je op een gegeven moment hardware hebt die niet meer (of niet goed) ondersteund wordt op Windows 7, dan zul je wel moeten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Ik zie geen reden om over te stappen naar Windows 10. Windows 7 draait als een zonnetje, dus waarom 'upgraden'?
                Als je op een gegeven moment hardware hebt die niet meer (of niet goed) ondersteund wordt op Windows 7, dan zul je wel moeten.
                Dat zien we dan wel weer :P

                Voorlopig werkt het allemaal zonder problemen. Daarnaast gebruik ik nog een antieke Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro uit 2003 die geen drivers heeft voor windows 10. Geen zin in twee dagen werk om met home brew drivers aan de slag te gaan om dit te laten werken
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  De poll houdt trouwens geen rekening met mensen met en dual- of zelfs polybootsysteem. Kan dat (n0g) aangepast worden?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Ik zie geen reden om over te stappen naar Windows 10. Windows 7 draait als een zonnetje, dus waarom 'upgraden'?
                    • Opstarten en werking is vele malen sneller dan met Windows 7. Ook op oude pc's.
                    • Installeren van updates gaat veel soepeler dan met Windows 7 omdat de updates gebundeld worden.
                    • Het wordt langer ondersteund dan Windows 7.
                    • Er zitten beveiligingsfuncties in die niet in Windows 7 worden ingebouwd.
                    • Je kunt het nu nog gratis proberen en terug naar Windows 7, overmorgen misschien niet meer

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                      De poll houdt trouwens geen rekening met mensen met en dual- of zelfs polybootsysteem. Kan dat (n0g) aangepast worden?
                      Ik heb een moderator ook gevraagd of de keuze 'Ja, ik ga upgraden' toegevoegd kan worden maar dat is (nog) niet gebeurd. Weet niet of de poll aangepast kan worden, ikzelf kan het helaas niet...

                      Reageer


                      • #12
                        Toch wel vreemd dat na 2 a 3 maanden ellende de updates met vista en windows 7 nu ineens weer als een zonnetje lopen. ( 4 vista en 6 W7 Pc's, zelfde probleem, update in 1 loop. Moest ze steeds offline updaten. Nu ineens lopen ze onverklaarbaar door.) Upgrade-periode afgelopen?????? Bravo Microsoft. Genoeg mensen naar W10 geprest.

                        Reageer


                        • #13
                          ik ben met poging nummer 5 bezig.
                          maar blijft weer steken op 99%
                          de eerste 99% liepen voorspoedig.
                          maar helaas.hij staat weer al sinds 8 uur vanmorgen op 99%

                          Reageer


                          • #14
                            Het heeft geen nut hier nog langer op te wachten, ik denk dat je enigste kans van slagen zal zijn de methode te volgen die in deze video wordt besproken.

                            Reageer


                            • #15
                              En mocht je te laat zijn en toch nog willen upgraden: het kan nog.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X