Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen bij RVO lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen bij RVO lukt niet

    Wanneer ik *e-mailadres verwijderd door moderator* via internet invoer zegt deze dat die niet bekend is.En dus ongeldig. Kunt u aangeven wat er aan de hand is 's. V.p..

    Gaarne reactie

    Gr.A.Verhoeven. :

  • #2
    Hallo averhoeven, welkom op het forum

    Het is niet slim om je emailares hier open en bloot neer te zetten, of je moet heel graag spam ontvangen Misschien kun je het nog veranderen in xxxxx!
    Maakt voor je vraag niet uit of wij dat hier kunnen zien.

    Probeer je dat adres in te voeren op de webmail? Weet je zeker dat je geen typefout maakt?
    Waarmee werkte het adres wel en wanneer was dat?:8

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo averhoeven, welkom op het forum

      Het is niet slim om je emailares hier open en bloot neer te zetten, of je moet heel graag spam ontvangen Misschien kun je het nog veranderen in xxxxx!
      Maakt voor je vraag niet uit of wij dat hier kunnen zien.

      Probeer je dat adres in te voeren op de webmail? Weet je zeker dat je geen typefout maakt?
      Waarmee werkte het adres wel en wanneer was dat?:8

      Reageer


      • #4
        Hoi Joseph bedankt voor je reactie.Ik heb een poging gedaan in te loggen bij RVO van de overheid . Die geeft aan mijn eigen mail adres niet te kennen vandaar mijn vraag.
        Gaarne reactie

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door averhoeven
          Hoi Joseph bedankt voor je reactie.Ik heb een poging gedaan in te loggen bij RVO van de overheid . Die geeft aan mijn eigen mail adres niet te kennen vandaar mijn vraag.
          Gaarne reactie
          Ik zag in het topic "even voorstellen" dat je een heleboel Delta-ervaring hebt, maar weet uiteraard niet hoeveel ervaring je met internet en email hebt...dus misschien krijg je open deuren als tips :8

          Weet je zeker dat het emailadres juist is en zo ook bij Zeelandnet is geregistreerd. Kun je het wel benaderen via Webmail/ je emailprogramma?
          Je hebt het overigens nog niet onleesbaar gemaakt in je eerste reactie. Waarschijnlijk kan dat nu nog, maar je kunt je tekst maar tijdelijk wijzigen (via het rode potlood-icoontje rechts bij die tekst)

          Weet je ook zeker dat je je met dat emailadres hebt aangemeld bij die overheidssite of moet je je daar misschien eerst nog aanmelden?
          Heb je jezelf misschien toch (ooit) met een ander emailadres aangemeld, of staat er bijv. een punt achter je voorletter?

          Reageer


          • #6
            Beste averhoeven, bij RVO kun je inloggen met DigiD, eHerkenning of met een los account. Niet met een e-mailadres zo te zien.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X