Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Energieschema PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Energieschema PC

    Elke keer als ik opstart, staat in de energie-instelling: beeldscherm na 15 minuten uitschakelen bij gebruik netstroom.
    En elke keer moet ik deze instelling handmatig aanpassen naar "nooit".
    Ik heb een eigen energieschema gemaakt en alle overige energieschema's verwijderd.
    Wie kan dit "probleem" uit mijn wereld helpen??
    Rob

  • #2
    Misschien moet je dan even meer informatie even, zoals het gebruikte besturingssysteem en de computer.

    Reageer


    • #3
      http://www.helpmij.nl/forum/showthre...isch-veranderd

      Reageer


      • #4
        Dag Jos en Ron
        Dank voor jullie reactie.
        Mijn computer is geen merkcomputer en werkt onder W10 Pro preview 14379.
        Ik ga het bestand op het helpmij-forum bekijken en kom dan graag terug.
        Rob

        Reageer


        • #5
          RJG, had je dit probleem ook al voor build 14379? Dit is immers een preview-versie en niet bedoeld voor stabiel gebruik.

          Reageer


          • #6
            Dag GoeRoe
            IK heb dit probleem al eind maart aangekaart en het toen laten zitten, omdat aangedragen oplossingen niet werkten.
            Ook de bovengenoemde helpfile is voor mijn computer niet van toepassing: in het register komt de naam ASUS niet voor.
            Als ik zoek op Power Schemes in het register, dan krijg ik wel hits in HKEY LOCAL MACHINE, maar daar durf in niet aan te sleutelen.
            Hoop op verdere informatie!
            Rob

            Reageer


            • #7
              Ik heb nu hier de vorige discussie gevonden.

              Er is een tip om een extra instelling zichtbaar te maken en er zijn meer tips te vinden. Het kan ook aan Logitech Gaming Software liggen. En weer anderen hebben dit probleem na een upgrade vanaf Windows 7, maar niet meer na het 'resetten' van hun pc (waarbij Windows 10 zichzelf terugzet naar de standaardinstellingen).

              Een makkelijke fix is er niet vrees ik, misschien helpt dit je wel in je zoektocht naar een oplossing.

              Reageer


              • #8
                Dag GoeRoe

                Daar ga ik achteraan. Dank voor de reactie!
                Rob

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X