Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Als ik op ZeelandNet.nl kom dan staat mijn scherm vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Als ik op ZeelandNet.nl kom dan staat mijn scherm vast

    helaas is het telkens zeelandnet wat vast staat op mn laptop
    andere programas werken gewoon zonder probleem???

    als dit zo is krijg ik niets meer gedaan?
    kan er ook niet uit

    :?

  • #2
    Kun je wat duidelijker zijn wat het probleem betreft..........Zeelandnet is geen programma....

    Reageer


    • #3
      nee klopt
      maar het probleem is dat ik in/op zeelandnet pagina zit het ineens vast staat
      en niets meer werkt?
      sluit meestal af en start opnieuw op op andere sites gebeurt dit niet

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door sufferdje
        nee klopt
        maar het probleem is dat ik in/op zeelandnet pagina zit het ineens vast staat
        en niets meer werkt?
        sluit meestal af en start opnieuw op op andere sites gebeurt dit niet
        Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere geprobeerd?

        Reageer


        • #5
          google

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door sufferdje
            google
            Werk je met Apple of windows?

            Reageer


            • #7
              windows 8.1

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                windows 8.1
                Probeer eens via het hamburgermenu (drie streepjes) rechtsboven naar instellingen te gaan en kies dan onderaan de pagina voor "Geavanceede instellingen"
                en kies dan onderaan de pagina voor "instellingen terugzetten" en bevestig dat je dat wilt.
                Je bent dan wel de instellingen zoals je startpagina kwijt, maar Chrome staat dan weer in de beginstand en ook de pagina van Zeelandnet werkt dan mogelijk weer normaal.
                Je startpagina e.d. kun je dan weer opnieuw instellen, als je dat wilt.

                Helpt dit ook niet, probeer dan eens een andere browser. Internet Explorer zou sowieso op je computer aanwezig moeten zijn, maar je zou ook kunnen kiezen om bijv. Mozilla Firefox te installeren.
                Het is zondermeer handig een 2e browser achter de hand te hebben, het gebeurt wel vaker dat iets met de ene browser niet of slecht werkt en met een andere prima.

                Reageer


                • #9
                  Addy, de upgrade naar Windows 10 is nog een maand gratis, daarna gaat het geld kosten. De meeste computers die ik gezien heb werken beter na het installeren van Windows 10. Zo zitten er nieuwe stuurprogramma's bij voor de weergave. Hierdoor loopt je computer misschien niet meer zo snel vast.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo sufferdje,

                    Heb je inmiddels een antwoord gevonden ?

                    Reageer


                    • #11
                      nee helaas geen tijd gehad

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                        helaas is het telkens zeelandnet wat vast staat op mn laptop
                        andere programas werken gewoon zonder probleem???

                        als dit zo is krijg ik niets meer gedaan?
                        kan er ook niet uit

                        :?
                        nee helaas nog steeds de zelfde probleem
                        de ene keer is het met 5 minuten dan na 20minuten snap er niets van
                        heb verbinding met wifi ook de andere tablet van mn vrouw
                        enigste als dit voorkomt moet ik nood gedwongen alles met de uit knop stop zetten

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                          windows 8.1
                          Probeer eens via het hamburgermenu (drie streepjes) rechtsboven naar instellingen te gaan en kies dan onderaan de pagina voor "Geavanceede instellingen"
                          en kies dan onderaan de pagina voor "instellingen terugzetten" en bevestig dat je dat wilt.
                          Je bent dan wel de instellingen zoals je startpagina kwijt, maar Chrome staat dan weer in de beginstand en ook de pagina van Zeelandnet werkt dan mogelijk weer normaal.
                          Je startpagina e.d. kun je dan weer opnieuw instellen, als je dat wilt.

                          Helpt dit ook niet, probeer dan eens een andere browser. Internet Explorer zou sowieso op je computer aanwezig moeten zijn, maar je zou ook kunnen kiezen om bijv. Mozilla Firefox te installeren.
                          Het is zondermeer handig een 2e browser achter de hand te hebben, het gebeurt wel vaker dat iets met de ene browser niet of slecht werkt en met een andere prima.
                          ik heb gewoon explorer,chrome gebruik ik niet, nog veel meer problemen

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X