Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Poort 2082

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Poort 2082


  • #2
    Hoi kuiken82,

    Welkom op het forum.

    ZeelandNet blokkeerd geen poorten. Is dit sinds je het nieuwe modem hebt? Wellicht had in je router die je bij het oude modem had een instelling gemaakt waardoor je de pagina wel kon benaderen. Er even vanuit gaande dat je een modem en losse router gebruikte.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Probeer eens met SPI Firewall op OFF ( in het wifi-modem).

        Reageer


        • #5
          Hey Ptrol,

          Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat maakt helaas geen verschil..

          Mvg Stefan

          Reageer


          • #6
            Zet het nieuwe mode eens in bridge mode, kuiken82. Dat doe je in de PiP.
            Als je Timecapsule al router is, heb je nu twee routers en dat geeft problemen

            Reageer


            • #7
              Soms wil het wel eens helpen om de computer en in dit geval ook de Time Capsule, opnieuw op te starten.

              Reageer


              • #8
                Hey GoeRoe,

                Bedankt voor de tip, zojuist geprobeerd. Helaas maakt dit geen verschil....

                Mvg Stefan

                Reageer


                • #9
                  Toch denk ik dat het daarmee te maken heeft. Een vergelijkbaar probleem is al eens eerder gemeld
                  • Na het instellen van bridge mode moet je eerst je modem en daarna je time capsule opnieuw opstarten.
                  • Probeer het eens vanaf een ander apparaat, zoals je telefoon. Indien mogelijk zowel via je eigen wifi als via het mobiele netwerk. Dat helpt om vast te stellen waar de oorzaak zit.
                  • Kan je wel met https naar poort 2083?

                  Reageer


                  • #10
                    Cpanel is dat een host-service? Zo ja, kun je die stoppen en opnieuw starten, dat zou wellicht de oplossing kunnen zijn.
                    Is wat betreft Cpanel alles up-to-date?

                    Reageer


                    • #11
                      http://cpanel.com/ Dat is een schakel tussen mijn website en webmail vanuit mijn webhost, daarbij kan ik zel verder niets uitschakelen of opnieuw opstarten.
                      Ik had als eerste mijn bureau gecontact, maar bij hen is er niets veranderd en bij mij het enigste wat gewijzigd is is de nieuwe modem van Zeelandnet. Daardoor ging ik ervan uit dat het probleem hier ligt.
                      Nu heb ik op advies van GoeRoe internet via mijn telefoon ingesteld, maar ook daar geeft deze nu dezelfde melding.
                      Dus ik ga toch nog even weer contact opnemen met mijn web beheerder..

                      Dank voor het meedenken allemaal!

                      Mvg Stefan

                      Reageer


                      • #12
                        Nog even een tip Stefan: ik raad je aan om https en poort 2083 te gebruiken. Anders worden je inloggegevens onversleuteld via internet verstuurd.
                        Succes!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Nog even een tip Stefan: ik raad je aan om https en poort 2083 te gebruiken. Anders worden je inloggegevens onversleuteld via internet verstuurd.
                          Succes!
                          Ik ga het even proberen bij mijn aanbieder...
                          Bedankt!

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X