Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

windows update laptop windows 8.1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • windows update laptop windows 8.1

    ik ben al zeker een half uur een update aan het downloaden na een minuut stond hij al op 99% het betreft een optionele update van 2,6MB totaal en verder gebeurd er niets het blijft 99% voltooid .Kan ik deze download stoppen en wat gebeurd er dan ben ik dan een belangrijke update kwijt of niet?

  • #2
    Hallo Vonnie.
    Weetje welke update het is?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door internetsurfer
      Hallo Vonnie. het is een update van microsoft office 2013 geloof ik
      Weetje welke update het is?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Beste niels bedankt voor je reactie ,ik heb van ellende maar mijn downloaden gestopt om 12uur , wist echt niet wat te doen, gelukkig stond er dat ik een optionele update gemist had .Dan opnieuw opgestart en toch nog de update kunnen downloden ,maar hoe zit het nu als het wel een belangrijke update betreft? Mag ik die dan niet stoppen

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              daar durf ik niet aan te beginnen ,heb al veel gehoord van mensen dat ze veel kwijt zijn van bestanden en zo ,trouwens ik ben maar een leek en heb elk jaar al moeite om mijn kaspersky internet security te verlengen en te installeren het antwoord vond ik super wanneer kan ik op beste antwoord klikken

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door vonnie
                daar durf ik niet aan te beginnen ,heb al veel gehoord van mensen dat ze veel kwijt zijn van bestanden en zo ,trouwens ik ben maar een leek en heb elk jaar al moeite om mijn kaspersky internet security te verlengen en te installeren het antwoord vond ik super wanneer kan ik op beste antwoord klikken
                Je kan bij het antwoord dat jij het beste vind op "Beste antwoord" klikken.
                Overigens is het risico dat je gegevens kwijt raakt altijd aanwezig, er kan altijd iets kapot gaan. Het is daarom slim om (zeker van belangrijke bestanden) een backup achter de hand te hebben. Je kan er anders op wachten, dat er vroeg of laat toch iets mis gaat!

                Reageer


                • #9
                  bedankt ik zal me eens verdiepen om een back up te maken ,nog nooit gedaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door vonnie
                    bedankt ik zal me eens verdiepen om een back up te maken ,nog nooit gedaan.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Vonnie, het is maar tot 29 juli gratis om naar Windows 10 te upgraden, daarna gaat het helaas geld kosten.
                        Ik heb nog geen Windows 10 upgrade zien fout gaan met verlies van gegevens. Als de upgrade mislukt wordt de oude Windowsversie teruggezet. Zoals hierboven staat, is het altijd verstandig om een back-up te maken want er zijn zoveel manieren waarbij dingen mis kunnen gaan

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                            Vonnie, het is maar tot 29 juli gratis om naar Windows 10 te upgraden, daarna gaat het helaas geld kosten.
                            Ik heb nog geen Windows 10 upgrade zien fout gaan met verlies van gegevens. Als de upgrade mislukt wordt de oude Windowsversie teruggezet. Zoals hierboven staat, is het altijd verstandig om een back-up te maken want er zijn zoveel manieren waarbij dingen mis kunnen gaan
                            ben er gewoon angstig voor en ik weet dat windows 8.1 tot het jaar 2013 te gebruiken is vonnie

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door vonnie
                              ben er gewoon angstig voor en ik weet dat windows 8.1 tot het jaar 2013 te gebruiken is vonnie
                              Windows 8.1 krijgt tot 2018 gangbare updates en tot 2023 beveiligingsupdates volgens de huidige informatie van Microsoft. Of je computer het zo lang volhoudt durf ik niet te zeggen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X