Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 Defender uitschakelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 Defender uitschakelen


  • #2
    Heb je deze instructies al geprobeerd Britais
    http://nl.ccm.net/faq/1641-windows-d...-in-windows-10

    Reageer


    • #3
      Na even googlen lijken daar veel meer mensen last van te hebben. Kijk eens hier:
      http://community.norton.com/en/forum...ing-norton-360

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hij wil de updates niet verbergen of verwijderen , alleen uitschakelen. Omdat je Norton heb geinstaleerd wordt automatisch Defender uitgeschakeld en is daarom grijs nu. Je moet eerst Norton verwijderen van je pc zodat Defender weer werkt naar behoren. Daarna kun je naar optie bijwerken en beveiliging , dan op Windows defender klikken links en daar de sliders allemaal uitvinken. Daarna opnieuw opstarten en Je Norton weer instaleren.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Nee dat gaat niet

              Reageer


              • #8
                Omdat Norton Defender heeft uitgeschakeld, kan de melding van windows inzake een fout bij het installeren van Defender, zonder problemen genegeerd worden.

                Reageer


                • #9
                  Er gaat iets mis in de communicatie tussen Windows en Norton, waardoor Windows ziet dat de beveiliging niet goed is geregeld. Als je Defender al uit kon zetten, is de kans groot dat het na een tijdje weer automatisch wordt ingeschakeld. Ik ben bang dat je ook last blijft houden van een medling over die update.
                  Als ik jou was, zo ik (zoals in de eerdere link die ik paatste wordt aangegeven en zoals ook Dutchplace aangeeft) Norton verwijderen, opnieuw opstarten en Defender bijwerken en daarna uitzetten en dan Norton opnieuw installeren.

                  Reageer


                  • #10
                    Of je forceert hem zelf door te klikken op twee registry files.

                    Turn_On_Windows_Defender.reg
                    Turn_Off_Windows_Defender.reg

                    Kies voor : Optie twee

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Britais,

                      Is het nog gelukt met behulp van de tips die je gekregen hebt ?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Sheena
                        Hallo Britais,

                        Is het nog gelukt met behulp van de tips die je gekregen hebt ?
                        Ik heb het even gelaten zoals het is omdat ik met andere dingen bezig was. Volgende week komt een goede kennis langs die Norton even "buiten werking"stelt en dan Defender buiten werking stelt en Norton weer activeert. Zelf durf ik dat niet zo aan omdat de kans op fouten of verkeerde instellingen dan erg groot is. Dan ben ik nog verder van huis. Vreemd is en blijft het dat op de computer van mijn vrouw,Defender helemaal geen obstakel is en W10 keurig aangeeft (instellingen) dat de computer helemaal "bij" is. Ook met Norton!!
                        Na volgende week zal ik mijn ervaringen plaatsen op het Forum. In ieder geval bedankt voor je belangstelling.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Britais
                          Oorspronkelijk gepost door Sheena
                          Hallo Britais,

                          Is het nog gelukt met behulp van de tips die je gekregen hebt ?
                          Ik heb het even gelaten zoals het is omdat ik met andere dingen bezig was. Volgende week komt een goede kennis langs die Norton even "buiten werking"stelt en dan Defender buiten werking stelt en Norton weer activeert. Zelf durf ik dat niet zo aan omdat de kans op fouten of verkeerde instellingen dan erg groot is. Dan ben ik nog verder van huis. Vreemd is en blijft het dat op de computer van mijn vrouw,Defender helemaal geen obstakel is en W10 keurig aangeeft (instellingen) dat de computer helemaal "bij" is. Ook met Norton!!
                          Na volgende week zal ik mijn ervaringen plaatsen op het Forum. In ieder geval bedankt voor je belangstelling.
                          Misschien de tool gebruiken die op onderstaande link te vinden is, waarmee defender uit te schakelen is:

                          http://www.intowindows.com/how-to-di...in-windows-10/

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Mapje
                            Of je forceert hem zelf door te klikken op twee registry files.

                            Turn_On_Windows_Defender.reg
                            Turn_Off_Windows_Defender.reg

                            Kies voor : Optie twee

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X