Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nederlandse TV in Zuid Spanje kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nederlandse TV in Zuid Spanje kijken

    Wat moet ik aan hardware kopen,
    Heb ik ook internet, WIFI heb ik nu van Orange
    Wat houdt het buitenland pakket in

  • #2
    Je kan ook delta tv in spanje bekijken met een kleine aanpassing ben zelf ook weleens in het buitenland.

    Je moet wel een abo bij zeelandnet hebben anders gaat het niet

    Reageer


    • #3
      *mod edit* Illegale middeltjes kunnen hier niet besproken worden.

      Reageer


      • #4
        De beste manier om Nederlandse tv zenders te kunnen kijken in het buitenland is via de schotel met een abonnement op CanalDigitaal.
        Delta TV via internet mag niet in het buitenland doorgegeven worden dus wordt door Delta geblokkeerd (heeft te maken met de rechten).
        Wat het buitenlandpakket inhoud kun je vinden op de site van Delta of ZeelandNet. Het is een pakket met extra zenders zoals BBC4, maar voornamelijk veel Duiste zenders.

        Reageer


        • #5
          Het buitenlandpakket is een pakket met buitenlandse zenders, niet een pakket dat je in het buitenland kunt bekijken.
          Je vraag doet vermoeden dat je daar aan denkt :8

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door rd1osb
            Je kan ook delta tv in spanje bekijken met een kleine aanpassing ben zelf ook weleens in het buitenland.

            Je moet wel een abo bij zeelandnet hebben anders gaat het niet
            Wat is een kleine aanpassing ?
            Wat kost een abo ?
            Wat kan ik zien .

            Reageer


            • #7
              Woon je zelf in zeeland heb je internet van zeelandnet ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marco77
                De beste manier om Nederlandse tv zenders te kunnen kijken in het buitenland is via de schotel met een abonnement op CanalDigitaal.
                Delta TV via internet mag niet in het buitenland doorgegeven worden dus wordt door Delta geblokkeerd (heeft te maken met de rechten).
                Wat het buitenlandpakket inhoud kun je vinden op de site van Delta of ZeelandNet. Het is een pakket met extra zenders zoals BBC4, maar voornamelijk veel Duiste zenders.
                Marco77 dat klopt dat delta tv geblokkeerd is voor buitenland maar als je handig met instellingen ben kan je voor eigen gebruik wel tv kijken in het buitenland ben vaak in buitenland kijk gewoon live tv van delta en dat kan ook met ziggo of ander providers.

                Reageer


                • #9
                  DELTA DIGITALE TELEVISIE kan niet bekeken worden in het buitenland. Ook de DELTA app kan in het buitenland niet gebruikt worden. Dit heeft te maken met auteursrechten. Zelf ben ik het daar ook niet mee eens, maar that's the way it is.

                  Manieren om dit te omzeilen mogen hier niet besproken worden, simpelweg omdat dit illegaal is.

                  Wil je Nederlandstalige televisie kunnen ontvangen in het buitenland, dan ben je aangewezen op het gebruik van een schotel in combo met een abonnement op Canal Digitaal.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Manieren om dit te omzeilen mogen hier niet besproken worden, simpelweg omdat dit illegaal is.
                    [/url].
                    Er is niets illegaals aan het opzetten van een VPN verbinding met een router/modem dat in Nederland staat.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Manieren om dit te omzeilen mogen hier niet besproken worden, simpelweg omdat dit illegaal is.
                      [/url].
                      Er is niets illegaals aan het opzetten van een VPN verbinding met een router/modem dat in Nederland staat.
                      Ik had het hier ook niet over VPN op dat moment. Al hoewel VPN een grijs gebied is. Je kijkt dan content in een regio waarvoor geen uitzendrechten zijn betaald. Dat is wat de entertainment industrie liever niet ziet. (Er zou wel eens iemand mee kunnen kijken... Owee... )

                      En zoals ik zelf ook al aangaf vind ik dit niet realistisch omdat je wel gewoon betaald voor het gebruik van die content en het dan niet uit zou moeten maken waar in de wereld je bent. Gelukkig wordt er wel gesproken tegenwoordig over het stoppen van geoblocking van content, want dat is niet meer van deze tijd. Dus wellicht is dit over een tijd geen issue meer.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        VPN is de verbinding gebruiken volgens de regels - gebruikersnaam + toegangscode en daar heb je je proxy.

                        Het wordt volgens mij een ander verhaal als die VPN accounts worden gebruikt door mensen die geen acccount bij Zeelandnet /Delta hebben. De eigenaar van de router is dan verantwoordelijk (voor zover dat mogelijk zou zijn).

                        Eigen regelgeving door en vwb het gebruik van Zeelandnet door Zeelandnet abonnees in het buitenland zijn niet meer van deze tijd. Dat zou dan nl ook inhouden dat ik mijn IP telefoon in Spanje niet meer kan gebruiken omdat ik die via een tunnel met mijn Zeelandnet router heb geschakeld?

                        Hotels in het buitenland gebruiken VPNtunnels naar Nederlandse providers om Nederlandse zenders via het internet aan te kunnen bieden (die doen nl hetzelfde mbt geolocatie). En dan heb ik het niet over een TV in de lobby maar echt op de hotelkamer.

                        Idem dito voor telefonie, hoewel dat voor het merendeel via een locale internetaanbieder loopt met een provisioning naar een Nederlandse voip provider (die misschien zijn zip trunks wel in Thailand host)...

                        Internet service = Wereldnet service en zonder grenzen
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Ik overweeg gebruik te maken van een betaalde VPN service. Ik ben deze tegengekomen: https://goosevpn.com/nl/ Iemand hier toevallig ervaring met GOOSE VPN? Heeft het nog meerwaarde dat het een Nederlandse aanbieder is?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X