Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta inzicht

    Hoi hoi kan iemand mij helpen?
    ik ben opzoek naar mijn netwerkoverzicht (bij stap 3 van de installatiehandleiding delta inzicht)?
    ik heb een cromebox als computer
    en ik heb een cisco router (standaard van zeelandnet)
    ik heb een 2.4 gh netwerk en een 5 gh. netwerk
    maar ik kan niet vinden waar ik kan zien wie of wat er in het netwerk zit laat staan een mini-gateway toevoegen.
    alvast bedankt

  • #2
    Hallo mennod01,

    De DELTA inzicht dongel dient eerst aangesloten te zijn voordat je met onderstaande stappen verder gaat.

    Je klikt rechtsonderin op het icoontje van je WiFi (een soort waaiertje of een aantal vertikale balkjes naast elkaar).
    Kijk of je tussen jouw netwerken ziet staan FifthplaySmart-xxxx met op de plaats van de x-jes de cijfers die bij jouw dongel horen. Klik daarop en kies voor verbinden met. De dongel werkt alleen op het netwerk van de 2,4 GHz.
    Dan ga je naar www.mijndeltainzicht.nl en ga verder met stap 5.

    Lukt het nu wel?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Nee ik fotos gemaakt ik zal proberen deze toe te voegen

      Reageer


      • #4
        Met een Chromebox kun je een wifinetwerk in het menu ( met de muis onderaan gaan staan en op het wifi teken klikken) vinden. er is verder geen menu of programma in een Chromebox waar je kunt zien wat er nog meer op dat wifinetwerk zit.
        Chromebox is niet echt een computer maar meer een veredelde tablet met een toetsenbord waar alles vanuit Google drive (Cloud) gebeurd.

        Een chromebox heeft ingebouwde wifi er is dus geen dongel nodig

        Reageer


        • #5
          Als je de mini-gateway niet terug ziet in de Wifilijst, reset dan de mini-gateway door 10 seconden lang het groene lampje ingedrukt te houden. Hierna moet de mini-gateway in het netwerkoverzicht verschijnen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            @mennod01

            Is het inmiddels gelukt? Wil je het beste antwoord aanklikken aub?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X