Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voedings adapter van de Cisco epc 3212

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Voedings adapter van de Cisco epc 3212

    mijn voedings-apdaptor van de cisco epc 3212 is ontploft dit is gebeurd 16-04-2016 om 18.30 waar kan ik een vervangend exemplaar vinden het is nu zaterdag en ik kan niets doen het was een geluk dat ik aanwezig was toen dit gebeurde Dus Zeelandnet doe hier wat aan ik kan NIEMAND te pakken krijgen om dit OP TE LOSSEN

  • #2
    Deze apdaptors uit de handel nemen omdat ze gevaar opleveren

    Reageer


    • #3
      Doorgebrand/ontploft

      Reageer


      • #4
        Probeer een andere adapter te pakken te krijgen met een uitvoer voltage van 15 volt

        Reageer


        • #5
          Bij Zeelandnet kan je een andere aanvragen, maar hier (Sint-Annaland) heb ik ook een liggen.

          Reageer


          • #6
            bij zeelandnet zijn ze voor praktische zaken vooral in het weekend niet thuis lekker als je 40 uur werkt en je zaken vooral in het weekend moet opknappen nu zit ik zonder hulp vanmiddag maar eens bij mediamarkt informeren maar ze hebben zo maar niet een adapter met een uitgifte van15v liggen

            Reageer


            • #7
              Kun je even laten weten of het is opgelost en zo ja, hoe? En als je op 'beste antwoord' klikt wordt deze vraag aangemerkt als beantwoord

              Reageer


              • #8
                Ik heb na contact te hebben gehad met Mediamarkt te horen gekregen dat er meerdere mensen dit probleem hadden ik ben dus daar na toe gegaan en me gemeld bij de FOTOAFDELING na het afgeven van mijn gesmolten Voedingsadaptor kreeg ik een nieuwe kostenloos mee de zaak weer aangesloten en alles doet het weer

                Reageer


                • #9
                  Dat is service van hun, ik sta er van te kijken, een compliment naar de MediaMarkt

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb dit in het verleden ook gehad.
                    Mijn pc maatje zei toen ook rijden we ff naar de MM.
                    Ff praatje met een medewerker en ik kreeg een voeding mee.
                    Die vertelde ons, dat het meer voorkomt, dat de voedingen door branden:@

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi bluppy,

                      Ik heb je vraag een eigen topic gegeven, anders wordt het te onoverzichtelijk.

                      Heb je inmiddels al een andere adapter? Zo niet, dan kan ik er een opsturen of je kunt er zelf een komen halen bij de receptie van het hoofdkantoor van DELTA.

                      EDIT: Bovenstaande was eigenljik niet nodig. zie ook reactie van Ptrol hieronder. Nu de reacties maar aan dit topic toegevoegd
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #12
                        Caroline, is al opgelost.

                        Zie deze topic met onderstaande quote:


                        Oorspronkelijk gepost door bluppy
                        Ik heb na contact te hebben gehad met Mediamarkt te horen gekregen dat er meerdere mensen dit probleem hadden ik ben dus daar na toe gegaan en me gemeld bij de FOTOAFDELING na het afgeven van mijn gesmolten Voedingsadaptor kreeg ik een nieuwe kostenloos mee de zaak weer aangesloten en alles doet het weer

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X