Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem uit als je gaat slapen.....???

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem uit als je gaat slapen.....???

    ik vroeg mij of je je modum uit moet/kan zetten als je gaat slapen of dat hij altijd aan moet blijven staan.

    vgr hans

  • #2
    het modem kan zonder enig bezwaar 24 uur per dag / 7 dagen per week aan blijven staan.
    maar dat moet natuurlijk niet.
    je bent er vrij in om het modem op bepaalde tijden uit te zetten.
    maar dan heb je ook geen telefoon, via Zeelandnet, wel te verstaan.

    Reageer


    • #3
      Wanneer je ook vaste telefoon van ZeelandNet hebt, zou ik apparaat aan laten staan?

      Of heb je geen telefonie via ZeelandNet en doe je het om energiekosten te besparen?

      Het apparaat heb je in bruikleen, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
      Wel zou ik de aangesloten hardware ( laptops/pc's etc 's nachts uitschakelen).

      Reageer


      • #4
        Er moet niets, maar het modem kan gewoon aan blijven. Als je ook vaste telefonie hebt via Zeelandnet, ben je onbereikbaar als het modem uit staat.

        Reageer


        • #5
          Die modems zijn in principe gemaakt om 24/7 aan te staan, mocht je er problemen ermee hebben dan kun je altijd nog een tijdschakelaar aanschaffen, of dit goed of slecht is voor het modem durf ik niet te zeggen.

          Heb vroeger wel een Sitecom wifi router gehad en die vond het niet echt leuk, de instellingen versprongen steeds doordat de stroom eraf ging.

          Reageer


          • #6
            Fanatiek forum hier

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Niggo
              Fanatiek forum hier
              en ook nog een beetje eensgezind! :8

              Reageer


              • #8
                topic

                Reageer


                • #9
                  en als je het modem dan 8 uur per etmaal uit zet, dan gaat er 1/3 van af.
                  tel uit je winst, zeker als je er een schakelklok voor moet kopen.

                  Reageer


                  • #10
                    bedankt allemaal voor jullie reactie,s..........
                    het is me duidelijk

                    vgr hans

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        en niet te vergeten, als je je modem 's nachts niet gebruikt trekt hij ook minder stroom dan overdag als je er wel druk mee bezig bent, je zal dus wel wat besparen maar simpelweg 1/3 van 24 uurs gebruik is niet helemaal correct

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X