Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding op homepage van mijn people site

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding op homepage van mijn people site

    Ik probeer enkele geluidsfiles op de homepage te testen maar deze worden niet gevonden/afgespeeld.
    Weet iemand waar deze foutmeldingen vandaan komen en hoe ze op te lossen?
    site is:www.people.Zeelandnet.nl/tobla/
    zie bijlagen.

  • #2
    Ik weet niet of het toegestaan is om Mp3 te uploaden in verband met copyright.

    Reageer


    • #3
      Ik kan zelfs heel je site niet benaderen..

      Reageer


      • #4
        Op de compressie methode van MP3 zit copyright, thuis gebruik wordt gedoogd, voor publicatie heb je een gebruikers-licentie nodig.

        Reageer


        • #5
          In de screenshot van firefox zie je dat hij op zoek gaat naar de file lokaal op je pc, ik zou je html code nog even nakijken, denk dat je daar een lokale link in hebt staan

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door r0n
            Op de compressie methode van MP3 zit copyright, thuis gebruik wordt gedoogd, voor publicatie heb je een gebruikers-licentie nodig.
            bedankt voor uw reactie,

            Waar kan ik meer info krijgen over deze licentie en geldt deze ook voor .rm en .wma files?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Marco
              In de screenshot van firefox zie je dat hij op zoek gaat naar de file lokaal op je pc, ik zou je html code nog even nakijken, denk dat je daar een lokale link in hebt staan
              Ik probeer het, bedankt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Ik kan zelfs heel je site niet benaderen..
                bedankt voor uw reactie.
                Er staat slechts een kleine geluids test op de site.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                  Ik weet niet of het toegestaan is om Mp3 te uploaden in verband met copyright.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tobla
                    Waar kan ik meer info krijgen over deze licentie en geldt deze ook voor .rm en .wma files?
                    Voor MP3 https://nl.wikipedia.org/wiki/MP3
                    WMA is Windows Media, dus daar liggen de patenten bij Microsoft.
                    Vrije formaten zijn OGG en AAC.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door r0n
                      Op de compressie methode van MP3 zit copyright, thuis gebruik wordt gedoogd, voor publicatie heb je een gebruikers-licentie nodig.
                      Van Wikipedia:



                      Als je zelf geluidsbestanden maakt en op een eigen site zet valt dat in de meeste gevallen niet onder commercieel gebruik.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door tobla
                        Oorspronkelijk gepost door Marco
                        In de screenshot van firefox zie je dat hij op zoek gaat naar de file lokaal op je pc, ik zou je html code nog even nakijken, denk dat je daar een lokale link in hebt staan
                        Ik probeer het, bedankt
                        Ik kom er niet uit. De server blijft het file zoeken op mijn lokale pc (c:// enz) of geeft melding dat hij het file niet kan vinden. (Alle files zijn geupload vanuit mijn D: - schijf.) Hoe verander ik dat??
                        Alle geluid files staan in dezelfde directory als het index.htm file. Waarom start het .rm file dan wel en
                        het mp3-tje niet? (dit laatste wordt niet gevonden door de server) het autstart file in .mp3 start ook niet automatisch bij het openen van de site. Het derde file (kisofim.rm) start bij aanklikken WEL.
                        Weet u of iemand anders wat er mis is??

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Oorspronkelijk gepost door r0n
                          Op de compressie methode van MP3 zit copyright, thuis gebruik wordt gedoogd, voor publicatie heb je een gebruikers-licentie nodig.
                          Van Wikipedia:



                          Als je zelf geluidsbestanden maakt en op een eigen site zet valt dat in de meeste gevallen niet onder commercieel gebruik.
                          bedankt voor uw reactie.
                          zelf geluidsfiles maken is ook de bedoeling maar ik krijg ze( in verschillende formaten) niet gestart, vandaar dat ik hier kom met mijn vraag

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door r0n
                            Oorspronkelijk gepost door tobla
                            Waar kan ik meer info krijgen over deze licentie en geldt deze ook voor .rm en .wma files?
                            Voor MP3 https://nl.wikipedia.org/wiki/MP3
                            WMA is Windows Media, dus daar liggen de patenten bij Microsoft.
                            Vrije formaten zijn OGG en AAC.
                            OK ik kijk verder, bedankt.

                            Reageer


                            • #15
                              Hoi tobla,

                              Is het gelukt om je site succesvol inclusief geluid te uploaden?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X