Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IP adres & Marktplaats

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IP adres & Marktplaats

    Hallo!

    Ik heb vele jaren spulletjes verkocht op marktplaats... Nu ben ik sinds anderhalf jaar er al afgegooid. Ik heb meerdere malen een nieuw account aangemaakt met een andere email en ik werd steeds na 4 a 5 dagen eraf gegooid.

    Met marktplaats in contact komen is erg moeilijk. En heb je contact via de email dan zijn het kopieer/plak berichten als antwoord.
    Ik zou iemand hebben opgelicht omdat hij of zij iets kocht en het nooit ontvangen had. Pas als het incident was opgelost kon de blokkade eraf..............maaaaar wie o wie is die persoon!? gegevens kreeg ik niet van marktplaats... dusja dan word het moeilijk om het op te lossen niet?

    Ik wil heel graag weer verkopen en mijn vraag is eigenlijk word ik er steeds na 4 a 5 dagen afgegooid vanwege mijn IP adres?
    Zo ja, kan ik dan een nieuwe aanvragen bij KPN? en een nieuwe start maken op marktplaats zonder eraf gegooid te worden?

    Ik hoor graag jullie reacties

  • #2
    Mischien word je op gebruikersnaam geblokeerd

    Reageer


    • #3
      Beste Miriam,

      Ik denk niet dat het ZeelandNet forum de juiste plaats is om te vragen hoe je via een KPN verbinding een ban op marktplaats kan omzeilen, ik sluit je topic.

      Reageer


      • #4
        Die was steeds anders... gebruikersnaam wachtwoord en email en toch werd ik er weer afgegooid. Dus daarom denk ik dat ze kijken naar IP adres.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X