Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggegevens van de computer heb ik niet, wat nu?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggegevens van de computer heb ik niet, wat nu?

    mijn modem doet her prima. maar hoe los ik dit op: heb een computer ge-erfd--maar het wachtwoord was er niet bij en niemand die het weet. is er een programma om het wachtwoord te omzeilen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hwschot
    mijn modem doet her prima. maar hoe los ik dit op: heb een computer ge-erfd--maar het wachtwoord was er niet bij en niemand die het weet. is er een programma om het wachtwoord te omzeilen?
    Had je misschien beter als een nieuwe vraag gepost. Mensen die alleen de tite van het topicl lezen, denken misschien dit is niet interessant voor mij, terwijl jouw vraag dat wel is.
    Via Gooogle zijn er best wel (ingewikkelde) oplossingen te verzinnen. Resetten via het moederbord kan misschien ook.

    Reageer


    • #3
      Hallo hwschot,

      Ik heb je vraag even in een eigen topic gezet
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Wat is precies je bedoeling?
        Wil je er gegevens van af halen of misschien opnieuw installeren?

        In geval het laatste beschik je dan over de key dan wel recovery?

        Reageer


        • #5
          Hoever start de computer op. Wordt er al gelijk om een wachtwoord gevraagd, of vraagt het besturingsprogramma (windows?) daarom?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Hoever start de computer op. Wordt er al gelijk om een wachtwoord gevraagd, of vraagt het besturingsprogramma (windows?) daarom?
            het wachtwoord wordt meteen gevraagd

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Wat is precies je bedoeling?
              Wil je er gegevens van af halen of misschien opnieuw installeren?


              In geval het laatste beschik je dan over de key dan wel recovery?
              de bedoeling is om on line te komen en dat gaat niet zonder wachtwoord

              Reageer


              • #8
                Welke Windows?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door hwschot
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Hoever start de computer op. Wordt er al gelijk om een wachtwoord gevraagd, of vraagt het besturingsprogramma (windows?) daarom?
                  het wachtwoord wordt meteen gevraagd
                  Dan zal waarschijnlijk het BIOS-wachtwoord gereset moeten worden. Afhankelijk van welk moederbord er in de pc zit, zit er misschien een schakelaartje, of zul je de cmos-batterij even moeten verwijderen.
                  Zoek op google maar eens met de term "BIOS wachtwoord reset".
                  Als je er verder geen verstand van hebt, is het misschien verstandig om iemand in te schakelen die dat wel heeft.
                  Als je even aangeeft waar je woont, is er misschien wel een medeforummer die je wil helpen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door hwschot
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Hoever start de computer op. Wordt er al gelijk om een wachtwoord gevraagd, of vraagt het besturingsprogramma (windows?) daarom?
                    het wachtwoord wordt meteen gevraagd
                    Dan zal waarschijnlijk het BIOS-wachtwoord gereset moeten worden. Afhankelijk van welk moederbord er in de pc zit, zit er misschien een schakelaartje, of zul je de cmos-batterij even moeten verwijderen.
                    Zoek op google maar eens met de term "BIOS wachtwoord reset".
                    Als je er verder geen verstand van hebt, is het misschien verstandig om iemand in te schakelen die dat wel heeft.
                    Als je even aangeeft waar je woont, is er misschien wel een medeforummer die je wil helpen.
                    woon in middelburg--dauwendeale--van computers weet ik niets--ben al blij als ik kan mailen en dingen opzoeken.

                    Reageer


                    • #11
                      Veilige Modus lukt ook niet zeker ( op de F8 toets drukken tijdens het opstarten van de computer)?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Veilige Modus lukt ook niet zeker ( op de F8 toets drukken tijdens het opstarten van de computer)?
                        F8 helpt evenmin

                        Reageer


                        • #13
                          Welke pc is dit?
                          Merk, uitvoering.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Welke pc is dit?
                            Merk, uitvoering.
                            dell--optiplex

                            Reageer


                            • #15
                              Welke Optiplex?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X