Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Maximale lengte coax kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Maximale lengte coax kabel

    Ik wil graag mijn modem uit de meterkast weghalen en in een kastje zetten dat net naast de meterkast staat. Dit omdat er heel weinig ruimte is in de meterkast.
    Wat is de maximale lengte van de coaxkabel die aan het modem zit?
    Welke lengte kan ik via ZeelandNet krijgen?

  • #2
    Hallo hwilleb,

    Welkom op het forum

    De maximale lengte van de coaxkabel die op dit moment geleverd wordt, is 70 cm.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor het antwoord Sheena

      De maximale lengte van de coaxkabel die op dit moment geleverd wordt, is 70 cm.
      Dat is de maximale lengte die ZeelandNet er bij kan leveren.
      Maar wat is de maximale lengte die ik kan gebruiken. Ik heb zelf spullen om een coaxkabel te maken, maar ik zou er ook 1 in een winkel kunnen kopen.
      Zitten er verder nog eisen aan vast. De laatste tijd hoor ik nogal eens dat het 4G network kan storen op Coax.

      Groet

      Reageer


      • #4
        De maximale afstand is 70 cm omdat bij een langere kabel de internetverbinding niet meer gegarandeerd kan worden. Op een EPC 3940 tenminste. Bij oudere modellen is deze afstand zelfs korter. Via huisaansluiting.nl kan je evt een offerte aanmaken om de hoofdaansluiting te laten verplaatsen.

        4G interferentie kan optreden op het televisiesignaal bij het gebruik van een niet afgeschermde coaxkabel. Het signaal voor internet en TV wordt bij binnenkomst op de hoofdaansluiting gescheiden.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X