Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid bij waarschuwing laag accu niveau

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geluid bij waarschuwing laag accu niveau

    ik krijg nooit een waarschuwing bij een laag accu niveau in windows 8.1 .Alles goed ingesteld bij hardware en geluiden eerst geluid gekozen en dan op ok gedrukt .ik heb voor minimaliseren ook een geluid gekozen en dit werkt wel wat doe ik verkeerd ?
    vonnie

  • #2
    Beste Yvon, ik raad je aan om te updaten naar Windows 10 indien mogelijk. Veel problemen uit oudere versies zijn daarin opgelost.

    Reageer


    • #3
      @yvonsakke normaal zou dit zo moeten werken.

      In Windows 7, Klik rechts op de volumeregelaar in de taakbalk rechts onderin. Dan klik je op "Geluiden" dan zoek je "Waarschuwing voor laag accuniveau" en "Waarschuwing voor kritiek accuniveau" op. bij beide zet je het geluid op een willekeurige geluid naar keuze Dit zou moeten helpen.
      Dit is ook in Windows 8, alleen moet je dan eerst naar het bureaublad.

      Misschien moet je een energiebeheer programma die eventueel door de fabrikant van de laptop wordt meegeleverd gebruiken.
      Kijk eens op hun site.

      Reageer


      • #4
        Wat het laatste betreft ( programma van fabrikant) kreeg ik na een update onder Win7 een melding.
        De accu op de brwuste laptop is niet best meer.
        Op die melding kon ik een vinkje weghalen, zodat ik niet steeds het icon in beeld kreeg.

        Door niemand mogelijk ontvinkt?

        Ook niet verborgen? Zie deze info .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door duncan
          @yvonsakke normaal zou dit zo moeten werken.

          In Windows 7, Klik rechts op de volumeregelaar in de taakbalk rechts onderin. Dan klik je op "Geluiden" dan zoek je "Waarschuwing voor laag accuniveau" en "Waarschuwing voor kritiek accuniveau" op. bij beide zet je het geluid op een willekeurige geluid naar keuze Dit zou moeten helpen.
          Dit is ook in Windows 8, alleen moet je dan eerst naar het bureaublad.

          Misschien moet je een energiebeheer programma die eventueel door de fabrikant van de laptop wordt meegeleverd gebruiken.
          Kijk eens op hun site.
          er was een windows geluid voor laag accu niveau maar dit hoor je amper daarom heb ik het verandert in een luid geluid maar dit werkt niet en hoe werkt energiebeheer programma

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Beste Yvon, ik raad je aan om te updaten naar Windows 10 indien mogelijk. Veel problemen uit oudere versies zijn daarin opgelost.
            niet voor mij ben nog maar net gewend aan 8.1 allemaal te moeilijk om over te stappen

            Reageer


            • #7
              Is het 1 wav file?
              Op internet een wav downloaden (die je leuk vind en luid zat is), ergens neerzetten in een map en dan selecteren via "bladeren". zo werkt het met mij.
              Hoop dat bij jou ook werkt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door duncan
                Is het 1 wav file?
                Op internet een wav downloaden (die je leuk vind en luid zat is), ergens neerzetten in een map en dan selecteren via "bladeren". zo werkt het met mij.
                Hoop dat bij jou ook werkt.
                ik heb genoeg geluiden om uit kiezen bij (hardware en geluiden ) en die zijn luid genoeg alleen werkt het niet, alle andere geluiden die ik instel op mijn laptop bij een gebeurtenis doen het wel allemaal goed alleen niet bij een laag accu niveau

                Reageer


                • #9
                  Yvon, er is iemand anders die hetzelfde probleem had. Die heeft er een programmaatje voor gemaakt.
                  Dat is hier te downloaden. Je kunt je eigen geluid instellen en ook wanneer het afgespeeld moet worden.

                  Hopelijk ben je hiermee geholpen

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                    Yvon, er is iemand anders die hetzelfde probleem had. Die heeft er een programmaatje voor gemaakt.
                    Dat is hier te downloaden. Je kunt je eigen geluid instellen en ook wanneer het afgespeeld moet worden.

                    Hopelijk ben je hiermee geholpen
                    ik ga het eens rustig bekijken dus het kan geen kwaad als ik dit download ,jammer dat het alleen in het engels is

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        bedankt voor de link ik ga het zeker proberen en laat nog weten of het werkt vonnie

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X