Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

usb poorten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • usb poorten

    Hallo , mijn computer vindt bijv. geen e reader meer of telefoon .Hoe kan ik dat verhelpen , ik kom er niet uit . Ad .

  • #2
    U kunt Apparaatbeheer als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.? Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

    Dubbelklik op de desbetreffende apparaatcategorie en zoek naar een vermelding voor het apparaat waar u een probleem mee hebt.

    Klik met de rechtermuisknop op de vermelding voor het USB-apparaat en klik vervolgens op Eigenschappen.

    Klik op het tabblad Algemeen en kijk of er in het vak Apparaatstatus problemen met het apparaat worden vermeld, met name problemen met het stuurprogramma.

    Reageer


    • #3
      Zet eens een systeemherstelpunt terug met de meest recente datum waarop ea nog wel werkte.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door aavis
        Hallo , mijn computer vindt bijv. geen e reader meer of telefoon .Hoe kan ik dat verhelpen , ik kom er niet uit . Ad .
        Kan aan 1001 dingen liggen. Wat is er geinstaleerd op je pc ? Welke apperaten heb je allemaal via usb aangesloten? Welk Os gebruik je : Windows , Mac , Linux ? Waneer trad het probleem op? Heb je zelf iets geinstaleerd? Kortom het is moeilijk te vinden , in dit geval kun je beste pc herstel doen door middel van je backup of via een dvd/cd rom afhankelijk welk os je hebt geinstaleerd.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X