Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vigor 2925ac | Zeelandnet configuratie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vigor 2925ac | Zeelandnet configuratie

    Kan iemand mij vertellen waar ik een voorbeeldconfiguratie kan vinden voor deze router?
    Voordat ik hem in de bridgemode zet wil ik graag nog het e.e.a. checken.
    Alvast bedankt!
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    hier kun je een engelstalige handleiding downloaden:

    http://www.draytek.co.uk/support/downloads

    Reageer


    • #3
      Hoi Webkabouter,

      Is het nog gelukt ?

      Reageer


      • #4
        Hoi Sheena,
        Ja het is gelukt - modem staat in bridgemode: wat mij daarbij wel opvalt is dat er nu op hoog tempo verkeer schijnt te lopen (lampjes knipperen snel alsof iemand aan het downloaden is). Toen ik achter het CISCO modem zat had ik daar weinig 'last' van. Wellicht is dit broadcasting van het zeelandnet netwerk?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
          Hoi Sheena,
          Ja het is gelukt - modem staat in bridgemode: wat mij daarbij wel opvalt is dat er nu op hoog tempo verkeer schijnt te lopen (lampjes knipperen snel alsof iemand aan het downloaden is). Toen ik achter het CISCO modem zat had ik daar weinig 'last' van. Wellicht is dit broadcasting van het zeelandnet netwerk?
          Ook dit is opgelost - controleer altijd of je router toevallig ook in de brigde mode staat. Als dat zo is worden alle pings en (broadcast) signalen rechtstreeks doorgegeven aan je interne netwerk (vandaar dat snelle knipperen van het lampje op je nic(s)/router(s). Er is op dat moment dus ook geen firewall actief en dat is wel het laatste wat je wilt.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X