Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

melding in Actiecentrum windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • melding in Actiecentrum windows 10

    Sinds enige tijd krijg ik dagelijks de volgende melding in het Aktiecentrum van windows 10:
    "U moet u opnieuw aanmelden bij uw microsoft-account."
    Meestal komt de melding tussen 10 en 60 minuten. Ik klik het bericht maar weg want ik ben al aangemeld.
    Wie heeft mogelijk hetzelfde probleem? En wie weet wat de oorzaak is en heeft een oplossing voorhanden?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Bedankt Jos,
      Mogelijk dat het bij een update van windows 10 wordt opgelost.

      Reageer


      • #4
        Roos , gaat je pc wel eens in slaapstand? Zo ja dan moet je opnieuw aanmelden als je uit slaapstand gaat. Dit kun je wel veranderen in account opties zodat je niet opnieuw moet aanmelden.

        Reageer


        • #5
          Het gaat erom dat je moet bevestigen dat je inderdaad op die computer bent ingelogd met je Microsoft account, en dat het niet iemand anders is.
          Als je via menu Start naar Instellingen gaat, kan je daar voor accounts kiezen. Vervolgens vind je informatie over een code die naar je e-mailadres wordt gestuurd. Die code moet je intikken en je probleem is opgelost.

          Reageer


          • #6
            Roos, Check ook even deze optie in aktie centrum / instellingen / accounts[img]ceba7121-3739-4261-b94a-40b941bfb5d6.png[/img]

            Reageer


            • #7
              Als het bij Roos op dezelfde manier gaat als hier, dan komt die melding en als je daar op klikt, dan zie je (zonder verder iets te doen) dat je correct aangemeld bent. Ik heb dan ook weer geruime tijd geen last van meldingen tot die plots weer opduikt.
              Ik gebruik overigens wel de slaapstand met wachtwoord en moet dat dus sowieso intikken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Het gaat erom dat je moet bevestigen dat je inderdaad op die computer bent ingelogd met je Microsoft account, en dat het niet iemand anders is.
                Als je via menu Start naar Instellingen gaat, kan je daar voor accounts kiezen. Vervolgens vind je informatie over een code die naar je e-mailadres wordt gestuurd. Die code moet je intikken en je probleem is opgelost.
                beste goeroe,
                Dank voor je reactie. Maar volgens mij bedoelt U hier een pincode.
                Dit lost het probleem niet op want de pincode is een vervanger voor het Microsoft-account

                Reageer


                • #9
                  Dat bedoel ik niet Roosje. Ik bedoel, dat je een code via e-mail krijgt, om je identiteit te bevestigen. Die code voer je in, bij de accountinstellingen. Daarmee heb je je identiteit op deze computer bevestigd en zullen de meldingen verdwijnen.
                  Zie bijvoorbeeld deze Engelstalige uitleg. Ik hoop dat hiermee duidelijk is wat ik bedoel en dat dit je verder helpt

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                    Dat bedoel ik niet Roosje. Ik bedoel, dat je een code via e-mail krijgt, om je identiteit te bevestigen. Die code voer je in, bij de accountinstellingen. Daarmee heb je je identiteit op deze computer bevestigd en zullen de meldingen verdwijnen.
                    Zie bijvoorbeeld deze Engelstalige uitleg. Ik hoop dat hiermee duidelijk is wat ik bedoel en dat dit je verder helpt
                    Het verschijnsel doet zich bij mij (en ik denk ook bij roosje) nou juist voor nadat de identiteit al bevestigd was (na de installatie meer dan een half jaar geleden)

                    Reageer


                    • #11
                      Hi roosje!

                      Is het je nog gelukt? Zie dat dit topic namelijk nog open staat :$

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X