Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldscherm gaat af en toe op zwart

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeldscherm gaat af en toe op zwart

    Sinds een paar weken gaat mijn beeldscherm een paar keer per dag ineens op zwart, na enkele seconden gaat hij dan weer aan. Nu ben ik al op verschillende sites aan het zoeken geweest wat hier de oorzaak van kan zijn, diverse sites geven aan dat dit met Windows 10 te maken kan hebben. De videokaart schijnt dan automatisch ge-update te worden. Ik heb een NVIDIA Geforce Experience videokaart, als ik deze handmatig wil updaten dan krijg ik steeds dezelfde foutmelding: kan geen verbinding maken met NVIDIA.
    Ik heb een Samsung beeldscherm, type S24D590L.

    Hopelijk heeft iemand een oplossing hiervoor.

    Groetjes John.

  • #2
    Misschien kun je via deze site kijken of er een nieuwer stuurprogramma aanwezig is:
    http://www.nvidia.com/Download/index.aspx

    Reageer


    • #3
      Misschien een stomme vraag hoor, maar is je beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel? Zo ja, heb je al een andere geprobeerd ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Misschien kun je via deze site kijken of er een nieuwer stuurprogramma aanwezig is:
        http://www.nvidia.com/Download/index.aspx
        Heb ik ook al gedaan, alleen tijdens het installeren gaat het nog niet goed.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Xeeny90
          Misschien een stomme vraag hoor, maar is je beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel? Zo ja, heb je al een andere geprobeerd ?
          Mijn beeldscherm is inderdaad aangesloten met een HDMI kabel, ik kan inderdaad weleens een andere kabel proberen. Alleen had in bij Windows 7 totaal geen problemen, nu bij Windows 10 wel. :?

          Reageer


          • #6
            Kan puur toeval zijn, maar het is inderdaad wel typisch:?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Johnc
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Misschien kun je via deze site kijken of er een nieuwer stuurprogramma aanwezig is:
              http://www.nvidia.com/Download/index.aspx
              Heb ik ook al gedaan, alleen tijdens het installeren gaat het nog niet goed.
              Dan kun je dus wel een nieuwer stuurprogramma vinden.
              Probeer je te installeren via apparaatbeheer en stuurprogramma bijwerken?
              Zo nee, download dan het nieuwe stuurprogramma naar een (jouw bekende) map en laat bij het bijwerken in die map zoeken.

              Reageer


              • #8
                Is het nog gelukt, Johnc?

                Reageer


                • #9
                  Hoi Johnc,

                  Heb je het probleem kunnen oplossen? Wij zijn dan wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan. Klik hier het beste antwoord aan als die er tussen staat of geef ons aan wat je hebt gedaan om het op te lossen. Dan hebben andere gebruikers hier ook iets aan.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Het zelfde probleem vind je hier .
                    Het werd opgelost door een eerdere ( oudere ) driver voor de videokaart te installeren.

                    Reageer


                    • #11
                      Problemen met een Nvidia kaart oplossen kan vaak via de site van de maker van de kaart EVGA, GForce enz.
                      Vind je daar de driver niet wordt je automatisch verwezen naar Nvidia.
                      Daar kun je dan de driver downloaden, die bij jou kaart hoort. Neem het hele pakket om te downloaden!
                      Let nu goed op!!!
                      Als je installeert haal dan nadat je accoord gegaan bent met de licentieovereenkomst in het volgende scherm het vinkje weg bij het overschrijven en kies voor een schone installatie. Hij haalt dan de oude drivers weg (ook van de GForce experience die je telkens vraagt om te updaten) en zet de nieuwe ervoor in de plaats.
                      Succes
                      .

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Johnc
                        Oorspronkelijk gepost door Xeeny90
                        Misschien een stomme vraag hoor, maar is je beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel? Zo ja, heb je al een andere geprobeerd ?
                        Mijn beeldscherm is inderdaad aangesloten met een HDMI kabel, ik kan inderdaad weleens een andere kabel proberen. Alleen had in bij Windows 7 totaal geen problemen, nu bij Windows 10 wel. :?
                        Zal het dan toch de HDMI kabel zijn geweest? Aangezien we daarna niets meer hebben vernomen van Johnc...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Laura
                          Oorspronkelijk gepost door Johnc
                          Oorspronkelijk gepost door Xeeny90
                          Misschien een stomme vraag hoor, maar is je beeldscherm aangesloten met een HDMI kabel? Zo ja, heb je al een andere geprobeerd ?
                          Mijn beeldscherm is inderdaad aangesloten met een HDMI kabel, ik kan inderdaad weleens een andere kabel proberen. Alleen had in bij Windows 7 totaal geen problemen, nu bij Windows 10 wel. :?
                          of z'n beeldscherm blijft zwart, zodat hij dit allemaal niet meekrijgt..

                          Zal het dan toch de HDMI kabel zijn geweest? Aangezien we daarna niets meer hebben vernomen van Johnc...
                          :8

                          of z'n beeldscherm blijft zwart, zodat hij dit allemaal niet meekrijgt..:8

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X