Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe internet modum met Wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuwe internet modum met Wifi

    Mijn PC's (3x in een thuisnetwerk) zitten achter een Netgear VPN Firewall, die is aangesloten op de eerste poort van het modum.
    De Philips TV zit op een andere poort van het modum.
    Ik wil nu graag van mijn PC de fotos op mijn TV zien.
    Hoe doe ik dat ?

  • #2
    dan zul je de TV ook moeten aansluiten op de Netgear VPN Firewall.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      dan zul je de TV ook moeten aansluiten op de Netgear VPN Firewall.
      Bedankt voor uw reactie.
      Echter ik moet dan een extra kabel trekken. Hoop op een andere oplossing.

      Reageer


      • #4
        Je kunt zorgen dat het modem, dat bij jou tegelijk ook router is, de enige DHCP server is in het netwerk en dus ook de machines achter de Netgear VPN firewall van een IP adres voorziet. Als je de Netgear dan ook nog als bridge instelt zou het moeten kunnen werken. Welk type Netgear is het? Heb je de functionaliteit van die VON router nodig, ander kun je net zo makkelijk de 3 pc's en de tv allemaal op de router aansluiten en de Netgear er van tussen halen.
        Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door ejanse
          Je kunt zorgen dat het modem, dat bij jou tegelijk ook router is, de enige DHCP server is in het netwerk en dus ook de machines achter de Netgear VPN firewall van een IP adres voorziet. Als je de Netgear dan ook nog als bridge instelt zou het moeten kunnen werken. Welk type Netgear is het? Heb je de functionaliteit van die VON router nodig, ander kun je net zo makkelijk de 3 pc's en de tv allemaal op de router aansluiten en de Netgear er van tussen halen.
          Bedankt voor uw reactie.
          't is een FVS318.
          Interessant: Netgear dan ook nog als bridge ingestelt: vraag, hoe doe je dat, waar moet ik bij de instellingen zoeken of zit dat niet op dit model?

          Reageer


          • #6
            Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X