Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mobiel in emergency mode

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mobiel in emergency mode

Mijn telefoon is in het water gevallen. Nu staat hij op Emergency Mode. Volgens LG is hij dan echt kapot.
    Inmiddels ligt hij uit elkaar te drogen.
    Weet iemand hoe ik de Emergency mode kan opheffen? LG wil dit niet zeggen!
    Maar hij kan wel opgestuurd worden ter reparatie. Dan moeten zij toch ook de Emergency mode er af halen!
    Kan iemand mij helpen?

Oorspronkelijk gepost door anbrobra
    Mijn telefoon is in het water gevallen. Nu staat hij op Emergency Mode. Volgens LG is hij dan echt kapot.
    Maar hij kan wel opgestuurd worden ter reparatie. Dan moeten zij toch ook de Emergency mode er af halen!
    Kan iemand mij helpen?
    Hier staat veel informatie in: http://www.smartmobilephonesolutions...emergency-mode

Reageer

Wellicht ten overvloede maar laat je telefoon bij voorkeur drogen in een bakje met rijst, dit trekt het vocht er beter en sneller uit dan in de lucht drogen

Reageer

Dit heb ik gezien maar ik kan wel Engels maar om dit stuk te vertalen vond ik erg lastig. Dat gaat hem niet worden helaas ben ik bang......
        En bij mij is het niet spontaan maar door een val in het water.

Oorspronkelijk gepost door Niggo
        Oorspronkelijk gepost door anbrobra
        Kan iemand mij helpen?
        Hier staat veel informatie in: http://www.smartmobilephonesolutions...emergency-mode

Reageer

Dat ga ik dan toch maar doen. Hij ligt nu gewoon te drogen. Werkte bij onze laptop ook waar een bloemenvaas met water over ging!

Oorspronkelijk gepost door Marco
          Wellicht ten overvloede maar laat je telefoon bij voorkeur drogen in een bakje met rijst, dit trekt het vocht er beter en sneller uit dan in de lucht drogen

Reageer

Als Engels lastig is kan je Google translate gebruiken, het geeft je niet een 100% grammaticaal verantwoorde vertaling maar kan je zeker verder helpen:

https://translate.google.nl/translat...-text=&act=url

Reageer

Even een update over mijn mobiel.
              Na 72 uur drogen was de emergency mode weg!!! Mobiel werkt nu weer helemaal goed.

Reageer

late reactie mijnerzijds wegens vakantie, maar top om te lezen dat hij weer naar behoren werkt ( waar rijst al niet goed voor is :P )

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X