Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bitdefender virusscanner installeren op smartphone lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bitdefender virusscanner installeren op smartphone lukt niet

    Beste forumleden,
    Weer moet ik een beroep doen op jullie kennis. Ik heb het volgende probleem.
    Gisteren heb ik de virusscanner "Bitdefender" geinstalleerd. Bescherming voor 3 apparaten gedurende 2 jaar.
    Ik probeer nu ook bitdefender op mijn smart phone te installeren, maar kom niet verder dan een bescherming van 14 dagen.
    Herkent iemand dit probleem of weet iemand hoe te handelen.
    Ik heb geprobeerd "Bitdefender" te bellen voor support, maar dat is op dit moment alleen mogelijk in Engels en Duits.
    Graag zie ik dat in het Nederlands. Dit is voor mij makkelijker.
    Graag hoor ik en bij voorbaat dank.
    Martin

  • #2
    Ik lees hier dat u op http://my.bitdefender.com een extra apparaat kunt aanmelden en een download-link naar het apparaat kunt sturen. Verder denk ik dat u toch echt de support van Bitdefender moet (laten) raadplegen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Ik lees hier dat u op http://my.bitdefender.com een extra apparaat kunt aanmelden en een download-link naar het apparaat kunt sturen. Verder denk ik dat u toch echt de support van Bitdefender moet (laten) raadplegen.
      Beste GoeRoe,
      Bedankt voor jouw reactie. Op genoemde site kon ik niet inloggen ?????
      Ik heb gebeld met "Bitdefender". Tweemaal hebben zij getracht mij door te verbinden met iemand die Nederlands spreekt, helaas zonder resultaat.
      Mijn e-mail adres konden zij niet vinden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! terwijl ik "Bitdefender" op de computer heb geinstalleerd.
      Nu heb ik uit het verhaal begrepen dat het programma wat ik heb geinstalleerd "Bitdefender 2016 Plus" niet geinstalleerd kan worden op een smartphone. Men geeft aan 3 apparaten, ALLEEN WINDOWS":
      Tablet en smartphone op Abdroid is niet mogelijk.
      Met Kasperasky was dat overigens geen enkel probleem.
      Getracht de hele boel af te blazen, maar dan begrijpen zij jou niet.
      Ik ben zeer ontevreden over de zeer slechte service en het zeer ongebruiksvriendlijke programma.

      MVG
      Martin

      Reageer


      • #4
        Op hun site staat bij de systeemvereisten voor Bitdefender Antivirus Plus 2016 ook duidelijk vermeld, windows 7 (SP1) t/m windows 10. Je kan ze dus denk ik moeilijk kwalijk nemen dat het dan niet ondre Android draait...

        Reageer


        • #5
          Beste Jos,
          IK heb daarover heen gelezen, dus dan kan ik "Bitdefender" niets kwalijk nemen.
          Wel vind ik dat dit "ver" weggestopt zit.
          Mijns inziens zou men dat duidelijker kunnen melden.
          Maar bedankt voor de reactie.
          mvg
          Martin

          Reageer


          • #6
            Overigens lees ik na enig gegoogle dat ze het abonnement automatisch verlengen (automatisch weer incasseren)...mocht je d'r weer vanaf willen, iets om in te gaten te houden!

            Reageer


            • #7
              Beste Jos,
              Goede Tip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Heb jij overigens een idee of weet jij misschien hoe ik van "Bitdefender" af kan komen.
              Ik begrijp dat je binnen 30 dagen het kontrakt kan annuleren.
              Ik hoor graag van je (of iemand anders). Ik kan niets vinden.
              MVG
              Martin

              Reageer


              • #8
                Ik zie zo gauw nergens staan dat je je contract binnen 30 dagen kunt annuleren. Wel had je kunnen kiezen voor een 30-dagen probeerversie. Dat had je niets gekost en je had na die 30 dagen kunnen beslissen om wel of niet te kopen.
                Ik vrees dat je je geld voor die 2 jaar kwijt bent. Hopelijk heb je wel een virusscanner die dan 2 jaar zijn werk doet.
                Ik gebruik zelf al jaren tot volle tevredenheid de gratis virsscanner van AVG. Die heb je eventueel ook nog van Avast of Avira. Komen alle 3 iets minder uit tests van o.a. de consumentenbond, maar zeker niet onvoldoende.

                Reageer


                • #9
                  Beste Jos,
                  Ik vrees dat jij helemaal gelijk hebt. Ik ben ook van plan AVG te downloaden maar vraag mij even af hoe het zit met
                  internet bankieren. Weet jij dat misschien ????
                  Ik hoor graag.
                  MVG
                  Martin

                  Reageer


                  • #10
                    Internetbankieren via ING en Rabo is (eigen ervaring) geen enkel probleem en ik heb ook nooit gehoord over problemen met andere banken. Enige nadeel van gratis bij AVG is dat af en toe geprobeerd wordt om je via een popup te verleiden tot een abonnement. Dit kun je echter zonder probleem wegklikken.

                    Reageer


                    • #11
                      up-to-date is en dat het veilig is.
                      Het feit dat een antivirus programma verplicht is, rust op een gerucht, dat de banken in stand houden, maar voor veel systemen bestaat er zelfs geen antivirus programma, dus kan het ook nooit verplicht zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Jos en Ron,
                        Dank voor jullie reacties.
                        Ik heb nu voor twee jaar "Bitdefender" voor een redelijke prijs, dus dat laat ik dan maar doorlopen.
                        Op mijn smart phone en tablet ga ik AVG installeren.
                        Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
                        MVG
                        Martin

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door mheijden
                          Beste Jos,
                          Goede Tip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Heb jij overigens een idee of weet jij misschien hoe ik van "Bitdefender" af kan komen.
                          Ik begrijp dat je binnen 30 dagen het kontrakt kan annuleren.
                          Ik hoor graag van je (of iemand anders). Ik kan niets vinden.
                          MVG
                          Martin
                          Ik heb even gegoogled en de volgende website gevonden. http://www.nldit.com/software/antivi...l#.VngglfnhCM8 Kun je daar iets mee misschien?
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caroline
                            Oorspronkelijk gepost door mheijden
                            Beste Jos,
                            Goede Tip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                            Heb jij overigens een idee of weet jij misschien hoe ik van "Bitdefender" af kan komen.
                            Ik begrijp dat je binnen 30 dagen het kontrakt kan annuleren.
                            Ik hoor graag van je (of iemand anders). Ik kan niets vinden.
                            MVG
                            Martin
                            Ik heb even gegoogled en de volgende website gevonden. http://www.nldit.com/software/antivi...l#.VngglfnhCM8 Kun je daar iets mee misschien?
                            Dan is het nog even zoeken, maar denk dat je dit formulier moet hebben:
                            http://www.bitdefender.nl/support/contact-us.html

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Oorspronkelijk gepost door Caroline
                              Oorspronkelijk gepost door mheijden
                              Beste Jos,
                              Goede Tip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Heb jij overigens een idee of weet jij misschien hoe ik van "Bitdefender" af kan komen.
                              Ik begrijp dat je binnen 30 dagen het kontrakt kan annuleren.
                              Ik hoor graag van je (of iemand anders). Ik kan niets vinden.
                              MVG
                              Martin
                              Ik heb even gegoogled en de volgende website gevonden. http://www.nldit.com/software/antivi...l#.VngglfnhCM8 Kun je daar iets mee misschien?
                              Dan is het nog even zoeken, maar denk dat je dit formulier moet hebben:
                              http://www.bitdefender.nl/support/contact-us.html
                              Jos en Carolien,
                              Bedankt voor jullie zoekwerk. Op dit moment ben ik op vakantie, maar zodra ik terug ben ga ik wellicht de boel in werking stellen.

                              Nogmaals dank. MVG Martin

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X