Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw WiFi-modem EPC3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw WiFi-modem EPC3940

    Wij hebben kort geleden van Zeelandnet een nieuw wifi-modem/router - model EPC3940 - ontvangen en laten installeren van een monteur. De printer, een HP Desjet 3070 All-in-Printer met IP: 192.168.0.105 - is Wireless .
    Echter, op de laptop en de computer staat de printer nu als offline. Wij hebben dus geen draadloze verbinding tussen de laptop, de computer en de printer. Die verbinding loopt natuurlijk via de nieuwe router/modem. Wij kunnen dus ook niet printen.
    Dit probleem is sinds de nieuwe modem/router geplaatst is !!! Wat moeten wij doen, dat wij weer met de Laptop en de Computer kunnen printen. Moeten wij in de router/modem nog dingen aanpassen :?

  • #2
    https://www.gebruikershandleiding.co...ng-426864.html

    kijk hier eens.

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum shornung,

      Probeer eens de oplossingen die in deze topics worden aangedragen:
      https://forum.zeelandnet.nl/internet...o-epc3940-1277

      https://forum.zeelandnet.nl/internet...ng-laptop-1254

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door shornung
        De printer, een HP Desjet 3070 All-in-Printer met IP: 192.168.0.105 - is Wireless .
        Dat is ook geen IP adres van het Zeelandnet modem, die geeft een 192.168.11.x nummer.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door shornung
          Wij hebben kort geleden van Zeelandnet een nieuw wifi-modem/router - model EPC3940 - ontvangen en laten installeren van een monteur. De printer, een HP Desjet 3070 All-in-Printer met IP: 192.168.0.105 - is Wireless .
          Echter, op de laptop en de computer staat de printer nu als offline. Wij hebben dus geen draadloze verbinding tussen de laptop, de computer en de printer. Die verbinding loopt natuurlijk via de nieuwe router/modem. Wij kunnen dus ook niet printen.
          Dit probleem is sinds de nieuwe modem/router geplaatst is !!! Wat moeten wij doen, dat wij weer met de Laptop en de Computer kunnen printen. Moeten wij in de router/modem nog dingen aanpassen :?

          Reageer


          • #6
            Dat is ook geen IP adres van het Zeelandnet modem, die geeft een 192.168.11.x nummer.[/quote]

            Dat klopt inderdaad r0n. De printer is blijkbaar met een statische IP ingesteld.

            En zoals Poenske aangeeft is de simpelste oplossing waarschijnlijk de software verwijderen en opnieuw installeren, dan word je stap voor stap door het proces geleid.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X