Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke virusscanner is goed?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Welke virusscanner is goed?

    Beste Forumleden,
    Per 1 januari 2016 moet ik een nieuwe virussanner installeren. Zelf begrijp ik via google dat "Bitfinder" een goede is.
    Op de site kan men kiezen of het bedrijf de scanner kan/moet installeren.
    Ik heb de volgende vraag: Is "Bitfinder" echt goed ?? (prijs/kwaliteit) en is het installeren door dat bedrijf handig ???
    Tevens zou ik willen weten hoe dit dan werkt bij mijn smart Phone ??

    Ik hoor graag en dank bij voorbaat iedereen voor de genomen moeite.
    MVG
    Martin

  • #2
    mheijden, bedoelt u 'bitdefender'? Dat is een goede virusscanner. http://www.bitdefender.nl/
    Ik weet niet wie dit voor u kan installeren, u heeft daar misschien uw vaste contactpersonen voor.

    Voor op de smartphone heeft Bitdefender ook een virusscanner. Deze is ooit goed uit een test gekomen.

    Reageer


    • #3
      Beste GoeRoe,
      Bedankt voor jouw reactie. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, maar op de site van inderdaad Bitdefender, bied het bedrijf aan de scanner te installeren. Ik neem aan dat dit op afstand kan gebeuren.
      Qua apparaten staat er 1+. Nadat ik verder zocht is dat denk ik voor max 3 apparaten en hoop dat mijn smartphone daaronder valt, zodat ik daar geen aparte scanner voor hoef aan te schaffen.

      MVG
      Martin

      Reageer


      • #4
        Wat u ook nog kunt proberen, zolang u er niet uit bent welke u precies wilt, is microsoft security essentials.
        Naar mijn weten is dit een goede, en gratis!, virusscanner.
        Misschien dat mensen die dit lezen kunnen bevestigen/ontkennen dat dit ook een goede is..

        Reageer


        • #5
          Wat ook goed werkt is Sandboxie (naast) 'n AV bv...Avira, Kaspersky, NOD32 die allemaal goed zijn, soms beetje overbodig als je 'n beetje voorzichtig rondsurft.

          Gebruik bv Sandboxie om te surfen, er komt dan niks buiten de sandbox, en scan 'n bestandje op de virustotal site

          Reageer


          • #6
            Hallo mheijden,

            Ik zie dat dit topic al een poosje open staat Is het nog gelukt om een goed antivirus programma te vinden en te installeren?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X