Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds is traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds is traag

    Ik benader highwinds via Spotnet. Dat ging altijd goed, nu is Highwinds al een aantal dagen ontzettend traag. Downloadsnelheid

  • #2
    Als je internet de normale snelheid heeft kan het bij highwinds zitten of in je instellingen.
    Het is een gratis server dus zou ik sowieso eerst hier eens zoeken.

    Reageer


    • #3
      Bijster, heb je dit nog steeds? Net even getest en ik haal de maximale downloadsnelheid bij Highwinds. Ik denk dan ook dat het probleem eerder bij iets bij jou in huis zit.

      Reageer


      • #4
        [quote=bijster]Ik benader highwinds via Spotnet. Dat ging altijd goed, nu is Highwinds al een aantal dagen ontzettend traag. Downloadsnelheid
        Spotnet heeft een nieuwe versie, misschien is dat het probleem wel.

        Reageer


        • #5
          Welkom op het forum bijster,

          Ikzelf ervaar ook geen enkele vertraging op de nieuwsgroepen. Als je de Speedtest eens doet, wat komt daar voor snelheid uit? (Wel even de downloads stoppen tijden het testen )

          Gebruik je een draadloze verbinding voor de betreffende computer? Zoja dan kan het ook een verstoring in de WiFi zijn, je zou dan eens kunnen testen of het bekabeld wel werkt.

          Reageer


          • #6
            een oud topic, maar de situatie is helaas hetzelfde:
            op dit moment is de download snelheid heeeel erruuggg laag.
            met een beetje geluk kom ik aan 0,1 MB/s

            en ja, ik heb alles opnieuw opgestart.
            met een speedtest haal ik gewoon 150 Mb/s

            kan iemand even een testje doen ??

            edit: kennelijk is de snelheid ook afhankelijk van de server waar de bestanden opgehaald moeten worden.
            zo te zien is er met Highwinds zelf niets aan de hand

            Reageer


            • #7
              Fred44nl,

              Net ff getest bestandje van 2,5 gig komt binnen op 8 threads met gemm. 2250 kBps per thread, samen rond de 18200 kBps op een premium dus ik zie op dit moment geen probleem.
              Getest met alt.binz 0.39.4

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X