Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw modem geplaatst, vaste telefoon werkt nu niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw modem geplaatst, vaste telefoon werkt nu niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

    Deze week is door monteur nieuw modem geplaatst. Nu werkt vaste telefoon niet meer. Hoe kan dit worden opgelost?



  • #2
    Misschien modem even resetten?
    Stekker er even uithalen na 1 minuutje weer terug.
    Anders weet ik het ook niet.

    Reageer


    • #3
      Wellicht een overbodige vraag, heb je al de andere telefoonaansluiting op het modem geprobeerd?
      Het zal je verbazen hoe vaak het daar nog mis wil gaan.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Marco
        Wellicht een overbodige vraag, heb je al de andere telefoonaansluiting op het modem geprobeerd?
        Het zal je verbazen hoe vaak het daar nog mis wil gaan.

        Reageer


        • #5
          Ik heb niks geprobeerd. Ik ben een leek op dit gebied. Welke andere telefoonaansluiting op het modem bedoel je?

          Reageer


          • #6
            Modem geeft voor telefoon lijn 1 aan. Beide aansluitingen op modem geprobeerd. Geen resultaat.

            Reageer


            • #7
              Probleem opgelost. Aansluiting op lijn 1 heeft uiteindelijk tot resultaat geleid. Als de monteur die het modem heeft geplaatst de verbroken telefoonaansluiting ook weer had hersteld was mij dit gedoe bespaard gebleven.

              Reageer


              • #8
                Beste, bedankt dat u het via het forum hebt gemeld. Toekomstig nieuwe modemgebruikers kunnen daar hun voordeel mee doen. Het is wel ''een beetje dom'' van de monteur om bij u na installatie niet even alles goed te checken! mvg
                Oorspronkelijk gepost door gbeckers
                Probleem opgelost. Aansluiting op lijn 1 heeft uiteindelijk tot resultaat geleid. Als de monteur die het modem heeft geplaatst de verbroken telefoonaansluiting ook weer had hersteld was mij dit gedoe bespaard gebleven.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X