wat is de lengte van de coaxkabel die bij het modem word geleverd ?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wat is de lengte van de coaxkabel die bij het modem geleverd wordt?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door CarolineHallo divar2,
De lengte van de coaxkabel is 70 cm.
Standaard word de 30 cm meegestuurd en als je een langere nodig hebt ( de langste is 90 cm ) dan moet je even een belletje doen naar de helpdesk.
Dan krijg je een langere toegestuurd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlik heb ondertussen 2 mensen geholpen met het vervangen van het modem, maar de bijgeleverde kabel was echt niet langer dan 30 cm
Reageer
-
Ik heb helaas ook het 30 cm kabeltje meegeleverd gekregen. Bijna gedwongen om de modem (of was het het modem :? ) op de grond te plaatsen. Dus ik kan via de helpdesk een langere verkrijgen? Zou me waanzinnig helpen omdat ik mijn modem dan nagenoeg stofvrij kan plaatsen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Lauran16Ik heb helaas ook het 30 cm kabeltje meegeleverd gekregen. Bijna gedwongen om de modem (of was het het modem :? ) op de grond te plaatsen. Dus ik kan via de helpdesk een langere verkrijgen? Zou me waanzinnig helpen omdat ik mijn modem dan nagenoeg stofvrij kan plaatsen
Een belletje naar de klantenservice en je krijgt een ander kabeltje (70cm)
Reageer
-
Dank je wel. Ik ga dit zeker doen..
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door Lauran16Ik heb helaas ook het 30 cm kabeltje meegeleverd gekregen. Bijna gedwongen om de modem (of was het het modem :? ) op de grond te plaatsen. Dus ik kan via de helpdesk een langere verkrijgen? Zou me waanzinnig helpen omdat ik mijn modem dan nagenoeg stofvrij kan plaatsen
Een belletje naar de klantenservice en je krijgt een ander kabeltje (70cm)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JaccoDat de kabel vaak niet langer is dan 30cm is nog niet zo verbazend. Er word pas sinds kort (maand of twee) gewerkt met langere kabels vanwege het EPC3940 modem. De meeste mensen zullen nog een kabel hebben van 30cm omdat dit, tot nu toe, de standaard was.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer