Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Qnap server

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Qnap server

    hallo.
    sinds ik het nieuwe wifi modem heb kan ik niet meer inloggen op mijn qnap server.
    via wifi gaat het wel maar als ik met mijn telefoon probeer lukt dit niet meer .
    voordien werkte dit prima maar nu niet meer .
    moet ik soms nog ergens iets instellen op het modem ??

  • #2
    waarmee kun je niet inloggen op je NAS ??
    hoe heb je alles aangesloten ??

    Reageer


    • #3
      ik kan niet meer met mijn telefoon inloggen op de server.
      server zit via een hub aangesloten op het modem.
      het heeft altijd al zo aangesloten gezeten en ik kon altijd inloggen via telefoon .
      maar na dat het nieuwe modem er staat lukt het niet meer ,daarom dacht ik misschien moet ik nog iets aanzetten in het modem

      Reageer


      • #4
        Maakt je telefoon wel verbinding met je nieuwe modem? Anders de verbinding eens verwijderen (vergeten) en opnieuw verbinden.

        Reageer


        • #5
          telefoon maakt wel verbinding met het modem .
          en ik kan ook inloggen via mijn telefoon als de wifi aanstaat.
          ik kan alleen niet inloggen met mijn 4g verbinding die ik met mijn telefoon heb als ik niet thuis ben

          Reageer


          • #6
            Misschien een zelfde probleem als hier wordt beschreven:
            https://community.ziggo.nl/bekabeld-...ten-openen-907

            Reageer


            • #7
              Of een eerder topic:
              https://forum.zeelandnet.nl/computer...benaderen-1069

              Reageer


              • #8
                ik lees dat ze via zeelandnet het modem kunnen instellen zodat het wel werkt .
                ik weet zelf niet zo goed welke dingen ik moet veranderen in het modem .
                dus zal wachten tot iemand van zeelandnet dit voor mij wil veranderen .
                iedereen bedankt voor het mee denken .

                Reageer


                • #9
                  Wanneer je niet via Wifi, maar via 4G wilt inloggen, dan moet je wel de juiste port-forwarding instellen !

                  Reageer


                  • #10
                    kun je me uitleggen hoe ik die port forwarding moet instellen ??

                    Reageer


                    • #11
                      Dat staat in de handleiding van je modem, helaas ken ik qnap-server niet, maar in de gebruiksaanwijzing staat welke poorten er gebruikt worden.
                      Welk modem/router gebruik je?
                      Mogelijk dat er iemand is die dezelfde apparatuur gebruikt.....

                      Reageer


                      • #12
                        hier staat een cisco EPC 3940.
                        is het modem wat zeeland net hier heeft neergezet.
                        en die handleiding vind ik vast wel ergens op internet van de EPC3940 ??

                        Reageer


                        • #13
                          Handleiding zoeken op Google

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door sidekar
                            hier staat een cisco EPC 3940.
                            is het modem wat zeeland net hier heeft neergezet.
                            en die handleiding vind ik vast wel ergens op internet van de EPC3940 ??
                            Hoi sidekar.

                            In de modem zal je de poorten open moeten zetten die de nas nodig heeft.
                            in de handleiding van de nas kan je de poorten terug vinden die open moeten staan.

                            In de modem kan je dit hierna invoeren. bij aplication & gaming. (zie bijlagen)
                            Het is dan wel aan te raden dat je de nas een vast ip adres geeft zodat ook als de modem herstart of de nas langer offline is geweest het ip adres hetzelfde blijft

                            dit kan je doen via setup > Lansetup
                            dan de knop ''pre assigned dhcp ip adress''

                            gebruik dan bijvoorbeeld voor je nas het adres 192.168.11.100
                            Let op om een vast ip adres te koppelen heb je het mac adres nodig van je nas.

                            een makkelijke manier om dit te achterhalen is op de knop boven ''pre assigned dhcp ip adress''
                            genaamd ''conneted devices summary ''
                            het pop-up scherm toont dan alle apparaten aan die verbonden zijn met het bijbehorende mac adres.
                            dit kan je dan gebruiken.

                            Alvast succes

                            Reageer


                            • #15
                              dat is een hele uitleg Ricky.
                              ik heb ook gekeken of ik het kon vinden waar ik poorten moet open zetten .
                              maar ik denk dat ik iemand ga opzoeken die dit voor me kan doen want ik kwam er toch niet zo goed uit welke ik moest veranderen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X