Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

USB Microfoon heeft latency (vertraging)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • USB Microfoon heeft latency (vertraging)

    Ik gebruik Virtual DJ 8 en heb tegenwoordig ook een usb micro, maar het vervelende is dat hier een vertraging bij komt op windows 10. Is hier dmv van een extern apparaat een oplossing voor te vinden. Ik weet inmiddels dat het via de computer niet op te lossen is.

    Iemand een idee ?

  • #2
    Een "gewone" microfoon op de analoge ingang, is dat niet mogeijk?

    Reageer


    • #3
      ja maar die heb ik niet r0n, ik nu eenmaal een usb mic. het is maar geld maar mijn boom is dood

      Reageer


      • #4
        Even lenen om te testen, of een headsetje van een telefoon gebruiken om te testen?

        ps: Mijn boom is al omgezaagd :-)

        Reageer


        • #5
          Je zou ASIO4ALL eens kunnen proberen. Dat werkt een stuk sneller dan DirectX en je zou een veel lagere latency moeten krijgen op die manier.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Je zou ASIO4ALL eens kunnen proberen. Dat werkt een stuk sneller dan DirectX en je zou een veel lagere latency moeten krijgen op die manier.
            heb ik al geprobeerd Vulpen, maar weinig succes, ben eigenlijk nu aan het uitzoeken of het mogelijk is om mijn koptelefoon een latency te geven, maar of dat mogelijk is weet ik eigenlijk ook niet

            Reageer


            • #7
              Ik denk dat je niet de enige bent die dit probleem heeft. Zie onder andere deze pagina met mensen die oplossingen aandragen, sommige werken en andere helaas niet. Je kan ook overwegen contact te zoeken met Microsoft support, op die link vind je onderaan een paar mogelijkheden.

              Reageer


              • #8
                Wat voor een usb mic heb je trouwens? Daar zit ook echt nogal wat verschil tussen! En wat gebruik je als videokaart? Onboard, of bv een losse/usb/dj controller?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door BaRF
                  Wat voor een usb mic heb je trouwens? Daar zit ook echt nogal wat verschil tussen! En wat gebruik je als videokaart? Onboard, of bv een losse/usb/dj controller?
                  Ik denk dat je soundcard bedoeld, maar een gewone onboard. Mic is een DevineUSB een goedkoop ding van Bax shop maar hij werkt wel voor gewone opnames zonder monitoring.


                  Ik weet het GoeRoe, Ik denk dat MS support ook geen oplossing bied anders hadden ze dat volgens mij al lang gedaan

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X